به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، تمرینات خود به منظور آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی را آغاز کرده و ملی‌پوشان زیر نظر حسین عبدی و دستیارانش برای بزرگ ترین رقابت ورزشی دوران بازی خود در اندونزی آماده می‌شوند.

کشوری که شرایط آب و هوایی خاص مشابه تایلند دارد و این موضوع دغدغه‌ای برای اعضای کادر فنی خواهد بود به خصوص که رطوبت و گرمای هوا در این کشور می‌تواند تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی، در این باره به خبرنگاران گفت: "ما نباید فقط به هشت روز قبل از مسابقات و آداپته شدن دل ببندیم. فقط آداپتیشن نیست، بلکه بازی‌های دوستانه است که مهم است. طبق برنامه ریزی ای که انجام دادیم، از 24 تیمی که در جام جهانی است، از آسیا 4 تیم، از اروپا 5 تیم، از اقیانوسیه، امریکای جنوبی، شمالی و آفریقا، ما باید گوناگونی بازی ها را هم در نظر بگیریم. سفر اول ما اگر خدا بخواهد در حاشیه خلیج فارس نباید باشد و باید به جاهایی برویم که بازی‌های بهتری انجام بدهیم چون لول بچه‌های ما از حاشیه خلیج فارس خیلی بیشتر است."

عبدی در ادامه با تبیین تفاوت تیم ملی ایران با این تیم‌ها گفت: "آن‌ها با میلیون ها دلار نتوانستند بیایند بالا اما ما رفتیم. شاید بازی دوستانه باشد اما لول تیم ما را بالا نخواهد برد. باید با تیم‌های اروپایی و آفریقایی و امریکایی بازی کنیم. در هر اردو با یک سبک از این قاره‌ها بازی کنیم. امیدوارم فدراسیون بتواند این شرایط را فراهم کند که اگر نکند واقعا یک جورهایی خودزنی کرده ایم و نمی‌توانیم در جام جهانی به هدفی که باید برسیم. ولی شکر خدا همه دست به دست هم دادند تا کمبودها را جبران کنیم."