تیری آنری به طور ویژه از هافبک بلژیکی منچسترسیتی تمجید کرده است

طرفداری | فصل گذشته کوین دی بروین فصل فوق‌العاده دیگری در منچسترسیتی سپری کرد و در سه گانه این تیم نقشی کلیدی داشت. رابطه دی بروین و ارلینگ هالند باعث شده  خلاقیت او بیش از پیش به چشم بیاید. تیری آنری، اسطوره آرسنال، هافبک بلژیکی سیتیزن‌ها را خلاق‌ترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

آنری که دی بروین را از دو دوره‌ حضور خود در تیم ملی بلژیک به خوبی می‌شناسد، در حالی که در مورد برندگان قبلی جایزه بهترین بازیکن سال اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای صحبت می‌کرد، تمجید ویژه‌ای از ستاره منچسترسیتی داشت. او در مصاحبه‌ای با FPA درباره فوق ستاره بلژیکی سیتیزن‌ها گفت:

من خودم را زیاد در کوین دی بروین می‌بینم. در تیم ملی زیاد با او برخورد کردم. درک اینکه مغز او چگونه کار می‌کند، بسیار دشوار است. منظورم چیزهایی است که او می‌بیند و کارهایی که انجام می‌دهد. برای من او به عنوان یک هافبک خلاق، بهترین بازیکنی است که در این لیگ دیده‌ام. توضیح می‌دهم که چرا خودم را در او می‌بینم. منم همین شخصیت رو داشتم و وقتی اوضاع آنطور که دوست داشتم پیش نمی‌رفت، دیوانه می‌شدم. او نیز همینطور است. اگر یکی از قطعات ساعت را بردارید، آن ساعت مانند قبل کار نمی‌کند. من هم قبلا مثل او بودم. من با کوین رابطه خوبی داشتم. او بازیکن خاصی است و او را بسیار دوست دارم. فکر می‌کنم ما تا به حال کارهای خیره‌کننده‌ای از او دیده‌ایم. او واقعا فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است.

دی بروین در فصل گذشته در ۴۰ بازی در تمامی رقابت‌ها ۸ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد.