به گزارش "ورزش سه"، برنامه فوتبال برتر با حضور حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، تبدیل به یک برنامه پرماجرا و خبرساز شد اما نکته جالب اینکه او بعد از مدت‌ها در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شده بود.

با این حال حسین قربانزاده در اولین بخش صحبتش اعلام کرد که این آخرین باری است که در یک برنامه تلویزیونی در مورد پرسپولیس و استقلال صحبت خواهد کرد.

ویدئو: 305755

او در پاسخ به این سوال که چند درصد از ایده‌آلش در پرسپولیس و استقلال اجرا شده، عنوان کرد: درصد نمی‌توانم عرض کنم ولی قول می‌دهم این آخرین باری باشد که حضور پیدا کنم و در مورد این دو باشگاه صحبت کنم. 90 روز پیش بود که آمدم اینجا صحبت کردم و آقای مظلومی و فتح‌الله‌زاده حضور داشتند. امروز هم نمی‌خواستم بیایم چون تصور خیلی‌ها این است که این‌ کارها باعث لطمه به عملکرد حرفه‌ای باشگاه می‌شود یا می‌گویند چرا قربانزاده صحبت می‌کند؟

ویدئو: 305756

وی افزود: الان دیگر فضای مجازی مملو از صحبت‌هایی است که هرکسی به دلیل هواداری از یک تیم _پرسپولیس، استقلال سپاهان و..._ هر مشکلی که برای تیمی پیش می‌آید، می‌گویند یک کسی (قربانزاده) هست که بر گردنش بیاندازیم. بخش عمده علت حضورم، نگرانی و دغدغه مردم و هواداران فوتبال، است که یک بار دیگر من بتوانم حقیقت را بدون هیچ ملاحظه مطرح کنم.

قربانزاده در اواسط برنامه یک بار دیگر تاکید کرد که به دلیل تماس‌های مکرر مجری و تهیه‌کننده و... در برنامه حاضر شده و گفت: این آخرین برنامه است که در مورد استقلال و پرسپولیس در تلویزیون صحبت می‌کنم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که میثاقی هر سوالی که دوست دارد می‌تواند بپرسد.