به گزارش "ورزش سه"، النصر عربستان امشب در سومین دیدار در اردوی تدارکاتی پرتغال، با نتیجه 5 بر صفر مقابل سلتاویگو اسپانیا شکست خورد.

ویدئو: 305753

اولین موقعیت خطرناک بازی برای النصر در دقیقه 15 دقیقه بود که ضربه سر کریستیانو رونالدو از کنار دروازه عبور کرد. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لوئیس کاسترو پرتغالی، سرمربی النصر، در ابتدای نیمه دوم کریستیانو رونالدو را از زمین خارج کرد. النصر پس از اخراج عبدالله العمری در دقیقه 5۲ مجبور شد بازی را با 10 بازیکن به پایان برساند و کاسترو با وارد کردن عبدالله مادو به جای مارسلو بروزوویچ صربستانی، یک تعویض اضطراری انجام داد.

سلتاویگو از اخراج بازیکن النصر استفاده کرد و با ضربه سر آلونسو در دقیقه 57 اولین گل را به ثمر رساند. میگل رودریگز در دقیقه 6۲ با یک ضربه سر دیگر دومین گلزن در این بازی شد.

بازیکنان سلتا روی جریان بازی مسلط بودند و توانستند سه گل سریع در دقایق 7۱، 7۳، 7۵ توسط میگل راد رجیس و یورگن استرند لارسن (2بار) به ثمر برسانند تا تیم اسپانیایی بازی را با 5 گل و بدون دریافت گل به پایان برساند.

1899171
1899170

 اردوی النصر تا 20 جولای در پرتغال ادامه خواهد داشت و پس از آن یاران کریستیانو برای شرکت در یک تورنمنت آزمایشی عازم ژاپن می‌شوند.