به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل منچسترسیتی روز دوشنبه با انجام معاینات پزشکی شروع شد و امروز آنها اولین تمرین روی چمن را خواهند داشت تا فصل جدید برای تیم، از جمله بازیکنان بین المللی‌اش، آغاز شود. یکی از پرتنش‌ترین لحظات، دیدار مجدد پپ گواردیولا و ژوائو کانسلو خواهد بود که پس از نیم فصل حضور قرضی در بایرن، به سیتی باز می گردد.

1885100

تیم باواریایی گزینه خرید را فعال نکرد و به همین دلیل کانسلو حداقل فعلاً به سیتی برگشته است. علی‌رغم اینکه او بازیکن بسیار مهمی برای گواردیولا بود و در اولین فصل‌های حضورش به عنوان دفاع چپ بازی می‌کرد، همه چیز بعداً تغییر کرد و در نهایت منجر به خروج غیرمنتظره این بازیکن در زمستان سال گذشته شد. 

کانسلو از مونیخ برای گواردیولا پیامی ارسال کرد که تصمیم دارد در ادامه، بدون او کار کند. او شاید مطمئن بود بایرن بند خریدش را فعال خواهد کرد ولی اینطور نشد.

1851270

چند ماه گذشته و به نظر نمی‌رسد اوضاع بین او و پپ بهتر شده باشد. سیتی به پیشنهادات برای کانسلو گوش خواهد داد، اما در حال حاضر هیچ پیشنهاد اغوا کننده‌ای وجود ندارد. به این ترتیب مربی اسپانیایی چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه کانسلو را نیز به تور ژاپن ببرد.

برای برخی و با توجه به شایعات فروش احتمالی کایل واکر به بایرن، کانسلو حالا فرصت خوبی برای بازگشت به ترکیب سیتی خواهد داشت. با نگرشی مثبت، این پرتغالی می‌تواند اعتماد گواردیولا را به دست بیاورد. باید صبر کرد و دید.