سرمربی آلمانی شیرهای لندن از عملکرد نیمه اول تیمش اصلا راضی نیست. 

توماس توخل پس از شکست ۳-۱ چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل رئال مادرید، کار تیمش را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت می‌بیند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، هت تریک کریم بنزما تک گل کای هاورتس را بی اثر کرد تا همه چیز قبل از بازی برگشت در هفته آینده، به سود نماینده اسپانیا باشد. توخل در مصاحبه خود گفته است:

این شکست سنگینی است. این یکی از بدترین نیمه اول‌هایی بود که از تیم در استمفوردبریج دیدم. چه به لحاظ انفرادی و چه گروهی، اصلا خوب نبود. خیلی با استانداردهای ما فاصله داشت و در نهایت هم به شکست‌مان منجر شد. 

پاسکاری، جایی که پاس می‌فرستادیم، نحوه ارسال پاس، زمان حمله کردن، بازی مالکانه... در نیمه اول از خیلی استانداردهای خودمان فاصله گرفتیم و به همین خاطر وفتی شکست می‌خوریم، نمی‌توانیم گله‌ای داشته باشیم.

ما در نیمه دوم ۱۶ شوت زدیم. همیشه راهی برای بازگشت و برنده شدن وجود دارد ولی وقتی پس از ۴۵ دقیقه به دست خودتان بازی را تمام می‌کنید، کار سخت و سخت‌تر می‌شود.

نه، قرار نیست به مادرید برویم؛ ما باید به خانه ساوتهمپتون برویم و در نظر گرفتن این فرایند بسیار مهم است. این که (با تمرکز روی بازی‌مان در لیگ برتر) به خانه ساوتهمپتون برویم بسیار حیاتی است. اگر به همین شکل بازی کنیم، در خانه ساوتهمپتون می‌بازیم و سپس در برنابئو در هم کوبیده خواهیم شد.