به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، هافبک 28 ساله فرانسوی، ماه گذشته وارد چند هفته پایانی قراردادش شد و باشگاه منچستریونایتد به جذب او علاقه داشت.

در نهایت، رابیو تصمیم گرفت قرارداد یک ساله جدیدی با یوونتوس امضا کند و به همین ترتیب برای فصل بعدی در بیانکونری ماندنی شود.

رابیو در کانال توئیچ باشگاه یوونتوس، ابتدا در مورد اینکه چه کسی او را متقاعد کرد در یوونتوس بماند، صحبت کرد:"بدیهی است که مربی از من می‌خواست امسال بمانم و خیلی با من صحبت کرد. حتی در تعطیلات پیامک‌های زیادی برای من فرستاد. همچنین برخی از هم تیمی هایم این کار را انجام دادند. من با ماننا و کروبینی صحبت کردم، فوق العاده بود. همه به من محبت زیادی نشان دادند. بنابراین مهمتر از همه مربی بود، اما بقیه نیز به من عشق زیادی نشان دادند."

او به توانایی‌هایش برای تبدیل شدن به یک رهبر در یووه اشاره کرد:"بعد از چهار سال اینجا، من یکی از بازیکنان باتجربه هستم، می‌توانم این را بگویم. در دوران حرفه ای من، پنج سال حضور در یک باشگاه زمان زیادی است. اکنون نقش متنوع‌تری دارم و به همین دلیل باشگاه از من خواست تا به بازیکنان جوان‌تر کمک کنم و الگوی آن‌ها باشم زیرا بازیکنان جوان زیادی داریم. من با تیموتی وه‌آ صحبت کردم، به او گفتم که اینجا ما خیلی تلاش می‌کنیم، می‌خواهیم برنده شویم. او پسر خوبی است، می‌داند کجا حضور دارد، بنابراین همه بازیکنان جوان باید درک کنند که در اینجا باید برای رشد کار کرد. ما با او به زبان فرانسوی صحبت می‌کنیم، او به خوبی فرانسوی صحبت می‌کند اما می‌خواهد ایتالیایی یاد بگیرد."

از بازیکن فرانسوی پرسیده شد که آیا چیز خاصی به تیموتی وه‌آ گفته است یا خیر:"من فقط زمان کمی برای صحبت با تیموتی داشتم زیرا او چند روز پیش آمد اما بعداً صحبت خواهیم کرد. به او گفتم که اینجا باشگاه خاصی است. حتی بازیکنان جوانی که با پایان قرارداد قرضی برگشتند هم این را فهمیدند و دیدند که فشار زیادی وجود دارد. شما باید در هر بازی پیروز شوید، فشارهایی وجود دارد که به رشد شما کمک می‌کند. برای یک بازیکن، یوونتوس از نظر کاری و ذهنی گام مهمی است."

1899835

رابیو همچنین به رابطه خود با مکس آلگری اشاره کرد:"مربی فهمید که من چه بازیکنی هستم و چه چیزی می‌توانم در زمین ارائه دهم. او همچنین به من آزادی می‌دهد، او به من فشار وارد کرد تا گل بزنم، حتی در تمرینات همیشه این را به من می‌گفت. او هنوز هم این را به من می گوید. این برای من مهم بود. او به من این اعتماد به نفس را داده که همیشه رو به جلو بروم، بازی به بازی این کار را ادامه دهم و تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم. او برای من یک مربی باورنکردنی است، حتی در برخورد با بازیکنان جوان او برای توضیح مسائل وقت می‌گذارد. به همین دلیل است که او بسیار مهم است."

رابیو درخصوص عملکرد یووه طی دو فصل اخیر گفت:"دو فصل گذشته بدون جام، سخت بود. من به اینجا آمدم تا برنده شوم.  یوونتوس باشگاه بزرگی است که همیشه پیروز شده و در آینده نیز دوباره برنده می‌شود. دو سال بدون جام برای باشگاهی مانند یووه زمان زیادی است. هدف امسال برنده شدن است، من برای همین هدف اینجا ماندم تا با تیم اسکودتو را ببرم. می‌خواهم یوونتوس را به جایی که تعلق دارد برگردانم. اینطور احساس کردم کارم را اینجا تمام نکرده‌ام. وقتی به اینجا رسیدم، در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم و اسکودتو را بردیم و می‌خواهم دوباره این احساسات را تجربه کنم."

در نهایت از رابیو پرسیده شد که او یوونتوس را مانند خانه‌اش می‌داند یا نه. او پاسخ داد:"خانه به این معنی است که من اینجا خیلی راحتم، اینجا احساس خوبی دارم.  وقتی به جای دیگری می روید، نمی دانید چه چیزی پیدا خواهید کرد. اینجا محیطی را پیدا کرده ام که دوستش دارم، مردم اینجا در داخل و خارج از زمین فوق العاده هستند. یووه را با قلبم انتخاب کردم و نمی‌خواستم همه این‌ها را پشت سر بگذارم. کار برای من به اینجا ختم نمی‌شود، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که باید آن‌ها را بهبود ببخشیم. فکر می کنم هنوز می توانم پیشرفت کنم. به همین دلایل، من در یوونتوس ماندم."

فصل گذشته رابیو در 48 بازی برای یوونتوس 11 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.