به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از چند فصل بالاخره با حضور تن‌هاخ روی نیمکتش توانست نمایش خوبی را ارائه کند و حتی در مقطع در کورس قهرمانی هم قرار بگیرد.
بسیاری از هواداران این تیم امیدوار هستند که این درخشش در فصل آینده هم تکرار شود و آنها این بار بتوانند مدعی اصلی قهرمانی باشند و حتی شاید پس از مدت‌ها جام قهرمانی را هم به دست آورند.
اما کول که چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه منچستریونایتد است، با وجود تحسین تن‌هاخ معتقد است که باید مراقب رخ دادن سندروم فصل دوم برای این مربی هلندی بود.

1891793

او در این باره به دیلی میل گفت:« کاری که تن‌هاخ آمد و در فصل اولش در یونایتد انجام داد برای هر مربی‌ای بسیار مثبت و خوب است. اما این درست مثل زمانی است که بازیکنی به لیگ برتر می‌آید و فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و سپس همه از فصل بعد او را با همان نمایش مقایسه می‌کنند.
به این سندروم فصل دوم می‌گویند. این موضوع ممکن است برای سرمربی تیم هم پیش بیاید. همه انتظارات زیادی از او خواهند داشت و پیش‌بینی‌های بسیاری انجام خواهد شد. آیا او قادر است آنها را به واقعیت تبدیل کند؟ باید صبر کنیم و ببینیم. اما شرایط از فصل قبل سخت‌تر است.»