گرام سونس معتقد است که نباید جام‌های منچسترسیتی از آنها گرفته شود و همچنین اعتقاد دارد ترکیب منچسترسیتی قوی‌ترین ترکیب تاریخ لیگ انگلیس است

طرفداری | لیگ برتر در اوایل امسال منچسترسیتی را به 115 مورد مشکوک به نقض قوانین مالی ما بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۰۸ متهم کرده است. گفته می‌شود در صورت اثبات نقض قوانین توسط این باشگاه، مجازات‌های سنگینی برای سیتیزن‌ها در نظر گرفته خواهد شد و احتمال دارد حتی جام‌های قهرمانی لیگ برتر نیز از این باشگاه گرفته شود. گرام سونس، هافبک سابق و اسطوره لیورپول معتقد است که نباید هیچ جامی از آنها گرفته شود و به تأثیر مثبت مالکان این باشگاه در شهر منچستر نیز اشاره کرد.

سونس در گفتگو با تاک اسپورت گفت:

من شخصا فکر نمی‌کنم که باید چیزی از آنها گرفته شود. باید به تصویر بزرگ‌تر و کاری که آنها برای آن قسمت شهر منچستر انجام داده‌اند، نگاه کنیم. آنها از یک باشگاه فوتبال یک هیولا ساخته‌اند، اما آنقدر سرمایه‌گذاری کرده‌اند که زندگی مردم در آن بخش خاص از منچستر را تغییر داده‌اند. نمی‌دانم چگونه می‌توانید آنها را مجازات کنید چرا که آنها ثروتمندترین تیم لیگ برتر هستند. این کار سختی است.

سونس معتقد است که در فصل آینده نیز منچسترسیتی قوی‌ترین تیم لیگ خواهد بود و پپ گواردیولا قوی‌ترین تیم تاریخ فوتبال انگلیس را در اختیار دارد. او احساس می‌کند که غیر از ارلینگ هالند، کوین دی بروین و ادرسون، سیتیزن‌ها در ترکیب خود جایگزین‌های هم سطحی برای هر یک از بازیکنان خود دارند. او اضافه کرد:

من معتقدم که منچسترسیتی قوی‌ترین ترکیب تاریخ بازی‌های لیگ انگلیس را دارد. اگر شما هالند، دی بروین و دروازه‌بان [ادرسون] را فاکتور بگیرید، هرکسی که در ترکیب قرار می‌گیرد کیفیت مشابهی با بازیکنان دیگر دارد. آنها کیفیت فوق‌العاده و ترکیب بسیار بزرگی دارند. من امسال نیز شانس آنها را بیشتر می‌دانم و بقیه تیم‌ها باید دنبال آنها بدوند.