به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه لیونل مسی و سرخیو بوسکتس چند روز پیش در اینتر میامی برگزار شد و به زودی جوردی آلبا نیز به این تیم ملحق خواهد شد. مسی و بوسکتس یک روز بعد از معارفه نیز تمرین با تیم جدیدشان را شروع کردند. هفته قبل وقتی از تاتا مارتینو در مورد زمان اولین بازی این دو بازیکن برای اینتر میامی سوال شد، او با تردید پاسخ داد و گفت که باید دید شرایط بدنی آنها چگونه خواهد بود.

1899362

گزارشگراینتر بامداد شنبه (3.30 به وقت تهران) در بازی جام اتحادیه برابر کروز آسول به میدان خواهد رفت و مارتینو امروز تایید کرد که به مسی و بوسکتس دقایقی بازی خواهد رسید. مربی آرژانتینی گفت: «بله، مسی و بوسکتس برابر کروز آسول به میدان خواهند رفت. شاید از ابتدا نه ولی قطعا دقایقی به آنها بازی می رسد. مهمترین چیز این است که با ادامه تمرینات از لحاظ فرم بدنی به شرایط ایده آل برسند. در مورد آلبا باید بگویم که فرزند او به دنیا آمده و به همین دلیل دیرتر به تیم اضافه خواهد شد.»

1899361

گزارشگرمارتینو که سال 2018 به عنوان مربی آتلانتا یونایتد، قهرمان لیگ MLS شده بود، ادامه داد: «مسی با فتح جام جهانی به رهایی رسید و بار بزرگی از دوش او برداشته شد. حالا او قرار است در اینتر میامی بدرخشد و توجهات به لیگ آمریکا را بیشتر کند. اینجا یک شور و شعف عمومی به خاطر مسی می بینم.»