ماجرای انتقال یوشکو گواردیول به منچسترسیتی ادامه دارد

فابریتزیو رومانو روز گذشته عنوان کرده بود گواردیول بخش‌ اول تست‌های پزشکی خود را تکمیل کرده و قرار است روز پنج‌شنبه در تست‌های تکمیلی شرکت کند.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو؛ در مذاکرات نهایی منچسترسیتی و لایپزیش برای انتقال یوشکو گواردیول تنش ایجاد شده است. مدافع کروات لایپزیش در حال حاضر تست‌های پزشکی خود را تکمیل نکرده است. روز گذشته طرفین برای این انتقال به توافق شفاهی دست یافتند و قرار بود گواردیول امروز در تست‌های تکمیلی سیتیزن‌ها شرکت کند اما این بازیکن چراغ سبزی برای حضور در انگلستان دریافت نکرد. مذاکرات بین طرفین ادامه دارد و چیزی منتفی نشده است.

روز گذشته پس از انتشار خبر توافق منچسترسیتی و لایپزیش، با وجود اصرار رومانو، خبرنگاران انگلیسی به شدت این اخبار را تکذیب کردند. لحظاتی قبل فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان نیز تایید کرد فعلا توافقی برای انتقال گواردیول حاصل نشده است. باشگاه آلمانی همچنان روی خواسته خود تاکید دارد، 100 میلیون یورو مبلغ ثابت + پاداش‌های سهل‌الوصول. پلتنبرگ در ادامه گزارش خود گفته در صورت صحت داشتن حضور گواردیول در تست‌های پزشکی منچسترسیتی، این بازیکن بدون اجازه لایپزیش چنین کاری را انجام داده است. باید دید سرانجام این انتقال گران‌قیمت چه خواهد شد.