به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد انتخاب محمد خدابنده‌لو برای فصل جدید لیگ برتر مس رفسنجان باشد؛ بازیکنی که زمزمه‌های زیادی درباره پیوستنش به تیم‌های پرسپولیس و سپاهان وجود داشت، با تایید ساکت الهامی و بعد از توافق با مدیران باشگاه مس رفسنجان پیراهن نارنجی برتن کرد.

خدابنده‌لو 24 ساله که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و گل‌گهر را هم دارد، آینده‌ای روشن پیش روی خود می‌بیند و حالا با انگیزه زیاد کارش را در مس جلو می‌برد.

او در تمرینات و مسابقات دوستانه مس یکی از ستاره‌های کلیدی این تیم بوده و بی‌شک در لیگ بیست و سوم هم مهره‌ای تاثیرگذار برای تیمش خواهد بود. خدابنده‌لو در آخرین بازی دوستانه مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک که با برتری 3 بر 2 مسی‌ها همراه بود، گل سوم تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند و به روزهای بهتر می‌اندیشد.

مس رفسنجان با سیاست‌های مدیریت و همچنین تفکرات ساکت الهامی به عنوان سرمربی در لیگ بیست و سوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تیم با حفظ شاکله اصلی و اضافه شدن چند ستاره مثل خدابنده‌لو برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کند. نارنجی‌های فوتبال ایران تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند و همین امر نه تنها میانگین سنی این تیم را پایین می‌آورد که می‌تواند شرایط بهتری را برای فصل آینده آنها رقم بزند.

1900223
1900224