مکس ابرل آب پاکی را روی دست مدیران منچسترسیتی و یوشکو گواردیول ریخت

طرفداری | روز گذشته اخباری منتشر شد که یوشکو گواردیول برای فشار آوردن به لایپزیش که اجازه جدایی‌اش را بدهند، بدون اجازه این باشگاه در تست‌های پزشکی منچسترسیتی حضور یافته و این موضوع باعث ایجاد تنش‌هایی بین دو باشگاه شده است.

اما حال به نقل از کیکر، مکس ابرل مدیر ورزشی لایپزیش در مصاحبه‌ای در حاشیه تمرینات پیش فصل این تیم، نه تنها ادعای فابریتزیو رومانو مبنی بر حضور داشتن یوشکو گواردیول در تست‌های پزشکی منچسترسیتی را نادرست دانسته، بلکه هرگونه توافق احتمالی بین دو باشگاه یا حتی نزدیک بودن دو طرف به آن را هم به صراحت رد کرده است. ابرل گفت:

هیچ توافقی با منچسترسیتی وجود ندارد. حتی به آن نزدیک هم نیستیم.

بیش‌تر بخوانید: 

  • غیر رسمی؛ یوشکو گواردیول به منچسترسیتی پیوست
  • مکس ابرل: در حال مذاکره با منچسترسیتی هستیم؛ گواردیول گران‌‌ترین مدافع تاریخ خواهد شد

ابرل درباره اخبار و شایعات منتشر شده درباره حضور یافتن این مدافع 21 ساله اهل کرواسی در معاینات پزشکی سیتیزن‌ها، گفت: 

به هر حال تاکنون چیزهای زیادی در رسانه‌ها نوشته شده و آخرین اخبار منتشر شده درمورد یوشکو، ما را شگفت‌زده کرد. اما همان‌طور که می‌بینید، یوشکو اینجاست. پس آن اطلاعات درست نیستند و او هیچ معاینه پزشکی‌ای را انجام نداده است. نه به این خاطر که از آن اطلاع داریم، بلکه فکر نمی‌کنم او پشت سر ما چنین کاری انجام دهد زیرا یک حرفه‌ای تمام عیار است. 

ابرل در ادامه به نوعی با سیتی اتمام حجت کرده و اعلام کرده تنها در صورت برآورده شدن خواسته‌های‌شان به گواردیول اجازه جدایی خواهند داد و همچنین اگر او بماند، دیگر خریدی برای خط دفاع نخواهند داشت. ابرل درباره احتمال ماندن گواردیول در لایپزیش گفت:

 در آن صورت ما در موقعیت بسیاری خوبی قرار خواهیم داشت. قطعاً این امید وجود دارد که یوشکو بماند و این چیزی است که برای آن می‌جنگیم. ما کسی نیستیم که مانع یا سد چیزی شویم اما ایده‌های خودمان را داریم و می‌خواهیم آن‌ها اجرایی شوند. اگر اجرا نشوند، یوشکو می‌ماند. ما یک برنامه بسیار خوب داریم.

 گفتنی است گواردیول تا سال 2027 با لایپزیش قرارداد دارد اما یک بند فسخ به ارزش 110 میلیون یورو در آن گنجانده شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده نیز، ساکسون‌ها برای آنکه به بازیکن‌شان اجازه جدایی بدهند مبلغ پایه 100 میلیون یورو را از منچسترسیتی درخواست کرده‌اند و دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال دچار اختلاف هستند. همچنین به نظر می‌رسد گواردیول از قبل با سیتیزن‌ها برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسیده است.