مهدی عبدی و شهاب زاهدی در تمرینات پیش فصل آمادگی خوبی از خود نشان داده اند

دو مهاجم وطنی پرسپولیس در تمرینات و بازی های تدارکاتی پیش فصل عملکرد خوبی داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس اگرچه به دنبال جذب یک مهاجم گلزن خارجی است اما در این میان عملکرد دو مهاجم وطنی سرخ ها نیز تا به این جای کار قابل قبول بوده است. مهدی عبدی و شهاب زاهدی دو مهاجمی هستند که در شرایط فعلی مهاجمان اصلی یحیی گل محمدی محسوب می شوند. هرچند هواداران پرسپولیس تاکید دارند نباید روی شرایط فعلی این دو بازیکن به ویژه مهدی عبدی حساب زیادی باز کرد چرا که عبدی نشان داده به جز هفته های پایانی چند فصل اخیر، کمتر موفق شده خودش را به عنوان مهاجمی قابل اعتماد تثبیت کند. جالب اینجاست که خود عبدی نظر دیگری داشته و معتقد است این فصل قرار است ورژن تازه ای از خود را به نمایش بگذارد. اما هرچه هست نمی توان شرایط و آمادگی فعلی این دو مهاجم را نادیده گرفت.

تا به این جای کار، پرسپولیس در 3 بازی دوستانه‌ حاضر شده و شاگردان یحیی گل‌محمدی کاملا امیدوار کننده نشان داده اند و البته که مهدی عبدی درخشش زیادی داشته است. او در بازی با شمس‌آذر 4 گل به ثمر رساند و مقابل استقلال خوزستان هم یک پنالتی گرفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان آن را به گل تبدیل کرد. عبدی در بازی سوم با پیکان هم عملکرد خوبی داشت و یک پاس به مهدی ترابی داد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه خورد. درخشش مهاجم شمالی قرمزها از آن جهت بسیار امیدوار کننده است که حالا شاید بعد از جدایی عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا بتواند خودی نشان داده و برای حضور ثابت در ترکیب اصلی پرسپولیس برای چند بازی پیاپی نظر یحیی را جلب کند.

به تمام این ها باید اضافه کرد که در بازی با پیکان پای شهاب زاهدی هم به گلزنی باز شد و این بازیکن توانست دروازه حریف را باز کند؛ گلی که بی شک از نظر روحی و روانی به خرید جدید قرمزها کمک خواهد کرد.

باید منتظر بود و دید درنهایت زاهدی و عبدی در لیگ پیش رو و در هفته های ابتدایی تا زمانی که مهاجم جدیدی به مجموعه اضافه شود، موفق خواهند شد بار اصلی خط حمله سرخ ها را به دوش بکشند یا نه.