به گزارش "ورزش‌ سه"، مقامات آرژانتینی طی چند روز گذشته 250 پیراهن تقلبی اینترمیامی با نام مسی را توقیف کردند و ادعا شده که این پیراهن‌ها برای اهداف تجاری به این کشور آورده شده است.

این اتفاقات در حالی رخ داده که لیونل مسی سرانجام پس از هفته‌ها انتظار به زودی برای اینترمیامی آمریکا به میدان خواهد رفت. 

به گفته منابع گمرک آرژانتین در روز جمعه، ماموران فرودگاه خورخه نیوبری در بوئنوس آیرس 250 پیراهن را طی روزهای گذشته توقیف کرده‌اند.

1900446

مقامات مسئول پرونده یک زن آرژانتینی را تحت بررسی قرار داده‌اند، که با 50 تی‌شرت جعلی از شیلی قصد ورود به خاک آرژانتین را داشته است. این مسافر زن البته تاکید کرده که او اقدام به کار غیرقانونی نکرده، ولی زمانی که ماموران اقدام به بررسی چمدان او کردند، 50 تی‌شرت صورتی مسی را از چمدان او بیرون کشیدند.

پیراهن رسمی اینترمیامی که نام ستاره سابق بارسلونا را بر روی خود دارد، هنوز برای فروش در آرژانتین عرضه نشده است که مؤید این گمانه‌زنی است که آن مسافر زن به دنبال "سود غیرقانونی" بوده است.

مسی قرار است امروز در ترکیب تیم جدیدش مقابل کروز آزول مکزیک حضور پیدا کند؛ این تورنمنتی رسمی در آمریکای شمالی است که در آن تمامی تیم‌های لیگ برتر آمریکا و لیگ مکزیک به مدت یک ماه به مصاف هم می‌روند.