به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان برای لیگ بیست و سوم با شرایطی متفاوتی حضور پیدا خواهد کرد؛ مدیران این باشگاه ساکت الهامی را به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال در چند سال گذشته در رأس کادرفنی خود قرار دادند و ضمن انتظار از او بابت کسب نتایج خوب، سیاست‌های دیگری را نیز جلو می‌برند.

الهامی جزء سرمربیانی است که همواره به نفرات جوان و بومی در تیم‌های خود اهمیت داده و در کنار آن ابایی از کار کردن با ستاره‌ها نیز نداشته است. او در هر تیمی سرمربیگری کرده تلفیقی از بازیکنان سرشناس و جوان‌های جویای نام را در اختیار داشته و حالا در مس رفسنجان هم فلسفه همیشگی را جلو می‌برد.

یکی از دلایلی که ساکت الهامی به عنوان سرمربی مس رفسنجان انتخاب شده نیز توجه به بازیکنان جوان و بومی است؛ سیاست مدیریت باشگاه مس برای فصل جدید جوانگرایی و بومی‌گرایی در کنار استفاده از بازیکنان مطرح است و الهامی این رویه را به خوبی پیش برده است.

1900484

مس برای فصل جدید شاکله اصلی تیم خود و بازیکنانی مثل حامد لک، محسن آذرباد، مهرداد رضایی، میثم تیموری، حسن جعفری و... که باعث پنجمی در فصل گذشته شدند را حفظ کرده و ستاره‌هایی نظیر علی عدنان، محمد خدابنده لو، نیما انتظاری، محمد نژادمهدی و... را به خدمت گرفته است. در کنار آنها برخی بازیکنان جوان و رفسنجانی هم به ترکیب تیم اضافه شده‌اند که یکی از آنها علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن دعوت شده به تیم امید و گلزن بازی دوستانه اول این تیم در اردوی ترکیه است.

1900483

الهامی حالا با فلسفه همیشگی خود و عزم جدی کارش را در تیم نارنجی پوش لیگ برتر جلو می‌برد؛ او امیدواری زیادی به تیم جدید خود دارد و برای کسب موفقیت از همه پتانسیل ها استفاده خواهد کرد. بی‌شک مدیریت باشگاه و همچنین بازیکنان مس رفسنجان هم از سرمربی خود نهایت حمایت را خواهند کرد تا فصلی خوب را برای تیم رقم بزنند.

1900482