به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در اولین بازی خود برای اینترمیامی همان کاری را کرد که انتظار می‌رفت. او در دقیقه 54 وارد زمین شد و در دقیقه 4+90 با یک کاشته استثنایی گل پیروزی تیمش را مقابل کروز آزول به ثمر رساند تا ناجی تیم تاتا مارتینو لقب بگیرد.

مسی در پایان بازی در مورد گل زیبا و پیروزی‌بخش خود گفت: "فقط روی گلزنی تمرکز کرده بودم و می‌دانستم که در آن لحظه باید گل بزنم. این آخرین فرصت ما در بازی بود و می‌خواستم با گل کردن آن از کشیدن سرنوشت کار به پنالتی جلوگیری کنم."

1900530

او با اشاره به اهمیت این برد گفت: "کسب این برد برای ما خیلی اهمیت داشت چرا که باعث می‌شود با اعتماد بنفس بالاتری مسابقات را ادامه دهیم."
مسی گل خود و پیروزی اینترمیامی را به یان فری، هم‌تیمی خود تقدیم کرد که به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرده بود: "من می‌خواهم این پیروزی را به یان تقدیم کنم که در رختکن از مصدومیت رنج می‌برد. او پسر بسیار جوانی است که قبلاً دو مصدومیت جدی را متحمل شده است و امیدوارم به زودی سلامتی خود را بازیابد."

اینترمیامی که 10 بازی قبلی خود را بدون کسب برد به پایان رسانده و در مکان آخر جدول رده بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد با این پیروزی در گروه J لیگز کاپ صدرنشین شد. در این گروه آتلانتا یونایتد هم حضور دارد که هنوز هیچ بازی‌ای انجام نداده است.

1900531