به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان پس از چند سال حضور در منچسترسیتی و به دست آوردن جام‌های قهرمانی مختلف تصمیم گرفت به دنبال چالش جدیدی برود. 

او که فصل گذشته کسب سه‌گانه رویایی لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان را با پیراهن این تیم تجربه کرده بود، حالا قرار است از فصل آینده با پیراهن بارسلونا به میدان برود. 

مدیران سیتی و گواردیولا تلاش‌شان را برای متقاعد کردن او برای امضای قرارداد جدید به کار گرفتند اما این بازیکن تصمیمش را گرفته بود و می‌خواست تحت هدایت ژاوی و برای بارسلونا به میدان برود تا به رویایش برسد. 

1883886

این ستاره آلمانی که در چند سال اخیر به شناخت خوبی از گواردیولا رسیده بود، از علاقه قلبی این مربی به بارسا صحبت کرده که هنوز هم به خوبی در رفتارها و صحبت‌هایش مشخص است. 

گوندوگان در این باره گفت: «پپ خیلی زیاد عاشق بارسلونا است. این تیم، تیم او است. او کاتالان است. به هر کاری که در این  تیم کرده و هر دستاوردی که داشته بسیار افتخار می‎‌کند. او تقریبا تمامی دیدارهای بارسا را تماشا می‌کند. پپ عاشق این باشگاه است.»

او همچنین درباره آشنایی خودش با جو و شرایط بارسا اظهار داشت: «من با این تیم کاملا آشنا هستم چون همیشه عادت داشتم دیدارهای بارسا را تماشا کنم. به خوبی از کیفیت تک تک بازیکنانی که در این تیم حضور دارند خبر دارم.»