به گزارش "ورزش سه"، پیام پی اس جی برای کیلیان امباپه واضح بود. همانطور که دو هفته پیش ناصر الخلیفی گفته بود، او یا باید بند تمدیدش را فعال کند یا همین تابستان برود در حالی که موضع ستاره فرانسوی مشخص است و او قصد تمدید ندارد بلکه می‌خواهد تا پایان فصل بماند. پی اس جی اطمینان دارد که امباپه با رئال برای انتقالی آزاد در ژوئن 2024 به توافق رسیده و به همین دلیل اصرار دارد که او همین تابستان رفتنی شود.

1899251

طبق ادعای اکیپ، اگر امباپه تمدید نکند و حاضر به جدایی در تابستان هم نشود، دیگر به او میدان داده نخواهد شد. برنامه این است که او دیگر با تیم اصلی تمرین نکند و تا زمانی که وضعیتش مبهم باشد، حق حضور در رختکن را هم نخواهد داشت. 

این فشار به یک بازیکن از سوی پی اس جی البته بی‌سابقه نیست و پیش از این مورد آدرین رابیو را داشتیم.

1900564

رابیو از 15 سالگی وارد آکادمی پی اس جی شد و اولین بازی خود برای این تیم را در فصل 13-2012 زیر نظر آنچلوتی انجام داد ولی آخرین بازی او دسامبر 2018 برابر ستاره سرخ در دور گروهی لیگ قهرمانان بود و پس از آن به این دلیل که حاضر به تمدید نبود و می‌خواست در پایان فصل رایگان جدا شود، از تیم کنار گذاشته شد و تا پایان فصل دیگر به او اجازه حضور در تمرین و رختکن تیم اصلی هم داده نشد.

 رابیو در تابستان 2019 راهی یوونتوس شد و هنوز برای این باشگاه بازی می‌کند. آیا پی اس جی همین برنامه را در مورد امباپه پیاده خواهد کرد یا ستاره فرانسوی در نهایت به جدایی در تابستان تن می‌دهد؟