به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی در زمین حضور پیدا کرد و توانست در همان بازی ابتدایی گل اولش را برای این تیم به ثمر برساند. 

این ستاره آرژانتینی در دقیقه 54 به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد و در دقیقه 94 از روی یک ضربه آزاد توانست با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد. 

بکام که از این اتفاق بسیار خوشحال به نظر می‌رسید پس از گلزنی او شروع به گریه کرد و حالا می‌گوید این اتفاق رویایی بوده که به واقعیت تبدیل شده است. 

1900531

او پس از پایان این بازی در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت:« صادقانه به محض این که ضربه آزاد به سود ما اعلام شد، با خودم فکر می‎‌کردم قرار بود این بازی به این شکل تمام شود. خصوصا وقتی بازیکنانی مانند لئو و سرخیو بوسکتس در زمین دارید، در این زمینه مطمئن هستید. 

امشب برای هواداران ما بسیار هیجان‌انگیز بود. همه این افراد که تا اینجا آمدند که فقط قدم گذاشتن مسی در زمین را ببینند، چه برسد به کاری که او انجام داد. عملکرد بوسکتس هم باورنکردنی بود. اما می‌دانید که رویای تمامی افراد حاضر در این ورزشگاه و همه مردم این کشور برای دیدن مسی در ام ال اس و درخشش او در این لیگ به حقیقت تبدیل شد. زبان من بند آمده است!»