پپ گواردیولا در تور پیش فصل منچسترسیتی در توکیو پاسخگوی خبرنگاران بود و از فوتبال ژاپن تمجید کرد

طرفداری | منچسترسیتی تابستان امسال بخشی از اردوی آماده‌سازی خود برای فصل 24-2023 را در توکیو برگزار می‌کند. سیتیزن‌ها برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به آسیا آمده‌اند.

پپ گواردیولا در مصاحبه خود پیش از اولین بازی تدارکاتی خود مقابل یوکوهاما اف مارینوا می‌گوید که نمی‌تواند در مورد آینده بازیکن خاصی صحبت کند چرا که تا پایان نقل و انتقالات اتفاقات زیادی خواهد افتاد. ژائو کانسلو پس از حضور قرضی خود در بایرن مونیخ به ترکیب برگشته و شایعات انتقال کایل واکر به بایرن مونیخ نیز همچنان شنیده می‌شود. سرمربی برنده سه گانه سیتیزن‌ها به صورت کوتاه در مورد ژائو کانسلو و کایل واکر صحبت کرد.

کانسلو؟ ژائو در گذشته برای ما بسیار مهم بوده است. او به اینجا بازگشته و بخشی از گروه است. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. واکر؟ من با کایل صحبت کردم و همه چیز خوب پیش می‌رود. نمی توانم به شما چیزی بگویم زیرا او هنوز در مورد این مساله فکر می‌کند. نقل و انتقالات منچسترسیتی؟ فکر می‌کنم خیلی چیزها قرار است اتفاق بیفتد. نمیتوانم پاسخ بدم.

گواردیولا و در پاسخ به این سوال که در مورد فصل آینده چه تردیدی دارد، افزود:

در فوتبال نمی‌توان از چیزی مطمئن بود. خود فوتبال هر روز شما را شگفت زده می‌کند. در عین حال، من باشگاه و بازیکنانم را می‌شناسم. من به عناوین فکر نمی‌کنم. ما اولین بازی خود را انجام می‌دهیم و پس از آن باید ببینیم که در پایان پنجره نقل و انتقالات چه چیزی در اختیار داریم. جام خیریه را پیش رو داریم و پس از آن اولین بازی خود را مقابل برنلی انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم امتیاز را از دست ندهیم.

پپ گواردیولا می گوید برای فوتبال ژاپن احترام زیادی قائل است:

دیروز بازی یوکوهاما را تماشا کردم و چیزهایی که دیدم را دوست داشتم. شاید چون هر دو تیم عضوی از گروه سیتی فوتبال هستند. من برای تمام کارهایی که این کشور در این سال‌ها انجام داده، احترام زیادی قائل هستم. به کاری که آنها در گروهی سخت در جام جهانی انجام دادند نگاه کنید.

پپ از کائورو میتوما وینگر برایتون تمجید کرده و گفت:

 میتوما واقعا‌ عالی است. تاثیر او در لیگ برتر باورنکردنی بوده است. او در برایتون در جای مناسب و زیر نظر سرمربی مناسبی حضور دارد. او فصل گذشته فوق العاده بود.

منچسترسیتی روز ۱۵ مرداد جام خیریه را مقابل آرسنال برگزار می‌کند و پنج روز بعد در ۲۰ مرداد در اولین بازی فصل خود در لیگ برتر در ورزشگاه ترف مور به مصاف برنلی خواهد رفت.