به گزارش "ورزش‌سه"، این دیدار در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شهر بریده برگزار خواهد شد و به نظر نمی‌رسد محرم نویدکیا قصدی برای تغییر زیاد آرایش نفرات تیمش داشته باشد. 
با این وصف رشید مظاهری، گلر سپاهان خواهد بود و یک خط جلوتر گولسیانی و نژادمهدی قلب خط دفاعی را شکل خواهند داد‌. چپ و راست تیم هم به امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر سپرده خواهد شد. 
یکی از چالش‌های نویدکیا برای انتخاب ترکیب اصلی در خط میانی و انتخاب سه بازیکن این خط است. جایی که احتمال حضور مسعود ریگی، محمد کریمی و سروش رفیعی بیشتر است. البته گزینه دیگر برای نویدکیا استفاده از فرشاد احمدزاده به جای مسعود ریگی یا سروش رفیعی است. 
درنهایت به خط هجومی می‌رسیم. جایی که شانس شهباززاده و شهریار برای حضور همزمان بیشتر است و احتمالا پست وینگر راست هم به محمدرضا حسینی سپرده خواهد شد.

ترکیب احتمالی سپاهان :
رشید مظاهری - امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو.


سپاهان در گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با پاختاکور، التعاون و الدحیل هم‌گروه است. دو دیداری بعدی سپاهان به‌ترتیب مقابل الدحیل و ‌التعاون خواهد بود.