به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا بعد از ثبت یک سه‌گانه تاریخی به عنوان قهرمان انگلیس و اروپا در ایستگاه اول تور تابستانی‌شان به ژاپن رفته‌اند.

منچسترسیتیمنچسترسیتی در اولین بازی دوستانه خود در ژاپن به مصاف تیم یوکوهاما مارینوس رفت. تیم پپ گواردیولا در نیمه اول این مسابقه تحت تاثیر تیم ژاپنی قرار گرفت و در کمال ناباوری این نیمه با تساوی 2-2 به پایان رسید. اما نیمه دوم نیمه درخشش ارلینگ هالند بود و ستاره نروژی سیتی دو گل به ثمر رساند. در نهایت این بازی با پیروزی 5-3 سیتیزن‌ها به پایان رسید.

همانطور که انتظار می‌رفت ژاپنی‌ها ارلینگ هالند را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کردند. مسئولان برگزاری مسابقه هالند را در میانه زمین مقابل دوربین‌ها قرار داده و چکی به مبلغ یک میلیون یورو به او اهدا کردند.

1901159

چک دریافتی ارلینگ هالند در صورت تبدیل ین به یورو چیزی معادل 6 هزار یورو خواهد شد. اگر توجه داشته باشیم که هالند در منچسترسیتی هر هفته نزدیک به 400هزار پوند دستمزد می‌گیرد این جایزه جالب‌تر می‌شود. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند این مبلغ برای هالند آنقدر کم است که او احتمالا زحمت رفتن به صرافی و تبدیل آن را به خودش نخواهد داد.