به گزارش"ورزش سه"، منچستریونایتد از ارائه پیشنهادی بیش از 70 میلیون یورو برای جذب راسموس هویلند از آتالانتا خودداری خواهد کرد.

مهاجم 20 ساله دانمارکی، باتوجه به اینکه تاتنهام می‌خواهد هری کین را این تابستان بفروشد، همچنان هدف شماره یک یونایتد برای تقویت خط حمله است.

1893767

یونایتد هفته‌ها با آتالانتا مذاکره کرده و می‌توان گفت که ارائه پیشنهاد رسمی آن‌ها به زودی اتفاق می‌افتد. با این حال، یونایتد مصمم است که بیش از 70 میلیون یورو برای هویلند خرج نکند. او 11 ماه پیش با 17 میلیون یورو از اشتورم گراتس نقل مکان کرد و فصل گذشته 9 گل در سری A به ثمر رساند.

آتالانتا از ابتدای مذاکرات برای فروش این بازیکن پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو را مطرح کرد که مورد موافقت منچستریونایتد قرار نگرفته است.

باشگاه انگلیسی که قبلاً 125 میلیون یورو از بودجه محدود خود را برای میسون مونت و آندره اونانا خرج کرده، برای جذب هویلند باید بازیکنان خود را بفروشد.

رسانه‌های انگلیسی گزارش می‌دهند که حتی پرداخت 11 میلیون یورو به عنوان پاداش به مهاجم جوان به دلیل محدودیت‌های فرپلی مالی، در آینده یونایتد را با چالش جدی رو به رو می‌کند.