به گزارش "ورزش سه"، بخش رسانه ای باشگاه استقلال روز پرکاری را پشت سر گذاشت. بعد از اینکه آبی پوشان در اعتراض به محرومیت 4 جلسه ای یحیی گل محمدی با این مضمون که سرمربی پرسپولیس باید حداقل 6 ماه محروم می شد، آنها مجبور به پاسخ درخصوص بیانیه پیکان شدند.

خودروسازان امروز اطلاعیه ای صادر و استقلالی ها را متهم به فضاسازی کرده و اعلام کردند اخراج رافائل سیلوا در دیدار دو روز پیش دو تیم درست بوده است. پیکانی ها همچنین با کلماتی نظیر توهم توطئه، فرار رو به جلو، فشار روی قشر مظلوم داوری علیه استقلالی ها بیانیه داده و حتی پای پرسپولیس را نیز به وسط کشیده و بابت داوری دیدار بعدی خود مقابل سرخپوشان ابراز نگرانی کردند.

این مسئله سبب شد تا استقلالی ها مجبور شوند پاسخی را درخصوص بیانیه پیکان منتشر کردند. آبی پوشان در این بیانیه کوتاه نوشتند: «گویا باشگاه پیکان برای تمجید از خود راه حمله و اتهام‌زنی به استقلال را برگزیده است؛ با جملاتی پراکنده، نادرست و هیجانی.

پناه گرفتن این باشگاه پشت کارشناسان داوری، عبارت‌های توهین‌آمیز و بعضی از برنامه‌های تلویزیونی نمی‌تواند واقعیت را تغییر دهد.

امیدواریم روزی فرا برسد که باشگاه‌ها به نسبت هوادار و قدمت و افتخار به صورت عادلانه از منابع ورزش و منافع فوتبال بهره‌مند شوند.»