به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاز که در سال 2020 از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست، در چند فصل اخیر یکی از ارکان اصلی این تیم بود و فصل گذشته کمک کرد تا این تیم به یک سه گانه تاریخی برسد. اما این دستاورد بزرگ از اشتهای او برای کسب جام های بیشتر کم نکرده است.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"با وجود آنکه در فصل گذشته موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌ایم، ما هنوز تشنه موفقیتیم و می‌جنگیم تا بارها و بارها در مسابقات برنده شویم. و عملکرد و صدای موفقیت ما بلندتر از هر صدای دیگری خواهد بود. هر کسی می‌تواند هر حرفی که دوست دارد را بزند اما مهم این است که وقتی به زمین می‌روید، چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارید."

روبن دیاز در مورد جوی که در رختکن تیم آبی پوش منچستر حاکم است این گونه صحبت می‌کند: "تمام کسانی که در تیم ما هستند، به لحاظ ذهنی به این باشگاه تعلق دارند. به طور کلی جو بسیار خوبی بین همه ما وجود."

1901715

روبن دیاز در ادامه در مورد هم تیمی جدیدشان، متئو کواچیچ نیز صحبت کرده و در باره این بازیکن کروات گفته:"من و متئو کواچیچ با هم گفتگو کردیم و او به من گفت: "این خیلی شگفت انگیز است که چقدر خوب  با هم کنار می‌آیید." او هنوز نیاز دارد تا چیزهای زیادی را بداند اما اولین برداشت‌های او نشان می‌دهد که ذهنیت او چگونه است. این محیط دوستانه قطعا به ما کمک خواهد کرد."

همچنین روبن دیاز در مورد شایعات جدایی کایل واکر و برناردو سیلوا نیز گفته است: "این دو بازیکنان بسیار مهمی برای تیم ما هستند. و ماندن آنها برای ما حائز اهمیت است. من در جایگاهی نیستم که درباره ماندن یا نماندن آن‌ها صحبت کنم اما می‌دانم که همه ما و هواداران و کادر فنی دوست داریم که این دو در تیم بمانند."