به گزارش "ورزش سه"، پاختاکور و سپاهان تاکنون دو مرتبه برابر هم قرار گرفته‌اند که یک پیروزی سهم نماینده ایران بوده و یک بار هم پاختاکور موفق به برتری مقابل سپاهان شده است. این سومین دیدار طلایی پوشان اصفهانی مقابل پاختاکور در اولین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. الدحیل و التعاون دیگر تیم های این گروه هستند.
با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.
پنج شنبه هجدهم فروردین ماه؛ ورزشگاه ملک عبدالله؛ تماشاگر: کمتر از ۵۰۰ نفر
داوران: احمد محمد تماح مخادمه؛ احمد معانز نادی الرعالی‌ و محمد مصطفی حسن؛ محمد حسن محمود.

اخطار
شهریار مغانلو (۲۴)-سروش رفیعی(۳۴)- محمد کریمی(۳۵) از سپاهان
هادزیف (۶۳) از پاختاکور

ترکیب سپاهان 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی،گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر،امید نورافکن، محمد کریمی،سروش رفیعی(۷۶-مسعود ریگی)، محمدرضا حسینی، فرشاد احمد زاده، سجد شهباززاده، شهریار مغانلو

ترکیب پاختاکور 
سوینوف، علی‌جانوف، هادژیف، لارین، صفیوف، علی‌بوف، خامروبکوف، تورگندبوف، اریکنوف، سوبیرخاجائف، دیگو سران.

شرح گل 
پاختاکور (1-0): در حالی که سپاهان عملکرد بهتری داشت، پاختاکور روی یک ض حمله با یک کار تیمی دیدنی توانست در دقیقه 27 توسط سران به گل اول دست پیدا کند.

سپاهان (1-1): کرنر ارسالی توسط فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه با ضربه سرضرب و دقیق شهریار مغانلو در دقیقه 49 به گل تساوی بدل شد.
سپاهان  (2-1): ارسال فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه با ضربه سر نژادمهدی از روی تیرک دوم به شهریار مغانلو رسید و او در موقعیتی بسیار خوب موفق شد دومین گل سپاهان را در دقیقه 55 ثبت کند.
سپاهان ( 3-1): نفوذ دیدنی دانیال اسماعیلی فر با پاس دقیق او برای حسینی همراه شد که چند متر آنطرف تر ایستاده بود تا بی درنگ با داخل پای راست به توپ ضربه بزند و به زیبایی دورازه سوینوف را برای سومین مرتبه در دقیقه 70 باز کند.

لحظات حساس
دقیقه 10: فرشاد احمدزاده با یک کا ترکیبی به دورازه سپاهان شوت زد ولی ضربه او با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 23: ضربه سر گئورگی گولسیانی روی کرنر سروش رفیعی با واکنش سوینوف به بازی برگشت داده شد.
دقیقه ۳۱- شوت پای چپ احمدزاده از کنج محوطه جریمه پاختاکور، فضای بالای دروازه این تیم را شکافت.
دقیقه ۳۷- شوت محکم و خطرناک تورگونبوئف با پای چپ از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۴- روی اشتباه مدافع پاختاکور و پاس در عمق مغانلو، حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما کنترل بد و ضربه ضعیف او با واکنش دروازه بان پاختاکور همراه شد تا بهترین موقعیت سپاهان برای تساوی از دست برود.
دقیقه 76: دریبل زییای شهباززاده او را با دروازه بان پاختاکور تک به تک کرد ولی ضربه او با فاصله دو متری از زاویه مخالف راهی اوت شد.

شرح نیمه اول 
سپاهان در 45 دقیقه ابتدایی مسابقه در مجموع تسلط بیشتری بر بازی داشت و شاهد نمایش مالکانه‌ای از سوی شاگردان محرم نویدکیا بودیم، اما پس از اینکه یکی دو موقعیت سپاهان به ثمر نرسید، این شاگردان سلاوچه ووینسکی بودند که روی یک کار تیمی با ضربه دیگو سران به گل اول مسابقه دست پیدا کردند. در پانزده دقیقه پایانی این نیمه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند ولی بازهم سپاهان بود که مالکیت بیشتری به نام خود ثبت کرد. در دقایق پایانی نیمه هم حسینی می توانست گل تساوی را در موقعیت تک به تک با سوینوف به ثمر برساند ولی دروازه بان پاختاکور مانع شد تا بازی در پایان نیمه اول با یگ گل به سود پاختاکور تمام شود.



درحاشیه
* محرم نویدکیا همان ترکیب مصاف با نفت آبادان که با پیروزی 4 بر 2 تیمش شد را به مصاف پاختاکور فرستاده است.
*در ده دقیقه ابتدایی سپاهان عملکرد بهتری داشته و مالکیت توپ بیشتر در اختیار شاگردان نویدکیا بوده است.