به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن بلژیکی یک سال زودتر از اتمام موعد قراردادش با رئال مادرید فسخ کرد و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. گفته می‌شد اینتر میامی برای جذب این بازیکن با او تماس گرفته است. دیوید بکام، مالک این باشگاه، به دنبال ساخت تیمی پر ستاره است و پس از لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، آن‌ها مایل بودند که وینگر بلژیکی سابق چلسی و رئال را نیز به خدمت بگیرند. اما هازارد پیشنهاد رفتن به آمریکا را رد کرده است و ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

همچنین صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن این بازیکن به اندرلخت بلژیک وجود دارد. اما این باشگاه تمام شایعات مربوط به پیوستن این بازیکن را رد کرده است.

هازارد علاقه‌ای به بازنشسته شدن ندارد. اما باید به دنبال یک باشگاه جدید برای خودش باشد. او روزهای بدی را در رئال مادرید سپری کرد و در کل دوران حضورش در این باشگاه توانست 7 گل به ثمر برساند و 4 پاس گل بدهد. به این ترتیب به عنوان یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. همچنین این بازیکن در سال 2022 از بازی‌های ملی نیز خداحافظی کرد.

با وجود عدم تمایل اندرلخت، باید دید که آیا سایر باشگاه‌های اروپایی، تمایلی به خرید این بازیکن آزاد 32 ساله نشان می‌دهند یا خیر؟