به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش‌بینی می‌شد با اضافه شدن لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به ترکیب اینترمیامی روند نتیجه گیری این تیم کاملا تغییر کرده است. شاگردان تاتا مارتینو بعد از پیروزی 2-1 مقابل کروز آزول با گل دقیقه 4+90 لیونل مسی، امروز هم با 4 گل آتلانتا را در لیگز کاپ شکست دادند.

آنها با 6 امتیاز در صدر جدول گروه J لیگز کاپ قرار دارند و تاتا مارتینو امیدوار است که همین روند را در MLS نیز در پیش گرفته و از قعر جدول فاصله بگیرند.

او در پایان بازی با آتلانتا گفت: "مسی طی دو سال گذشته بار سنگینی در تیم ملی آرژانتین به دوش می‌کشید که با موفقیت آن را به سرانجام رساند. این روی زندگی روزمره، اظهارات و هر یک از بازی‌های او نیز تاثیر گذر بود. او حالا اما آزادتر است و راحت بازی می‌کند."

1901986

مارتینو معتقد ابراز اطمینان کرد که این تازه شروع درخشش مسی در اینترمیامی است: "الان مسی از نظر ذهنی بازیکن آزادتری است. برای بازیکنی در این سطح این حد از آزادی ذهنی و نداشتن دغدغه برای ارائه کردن بهترین عملکرد ممکن خیلی مهم است."

سرمربی اینترمیامی امیدوار است که با روند فعلی تیمش را از قعر جدول MLS رها کند: "تیم با یک شوک مثبت روبرو شده و به دنبال حفظ این روند خوب در MLS هستیم تا نتایج اخیر را جبران کنیم."

پیش از حضور مسی، اینترمیامی 6 بازی بدون برد را پشت سر گذاشته و 15 گل دریافت کرده بود اما با حضور او هر دو بازی خود را برده است.