به گزارش ورزش سه، عارف رستمی دو سال قبل همراه به خیبر خرم‌آباد عنوان آقای گلی لیگ آزادگان را از آن خود کرد تا توجه تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کند. او پس از این موفقیت به ذوب آهن و سپس مس کرمان منتقل شد اما در تابستان امسال با توجه به سقوط مس و همچنین جدایی محمد عباس‌زاده و رضا اسدی از تراکتور به جمع شاگردان پاکو خمس اضافه شد تا فوتبال خود را در جمع این تیم پرشور تبریزی دنبال کند.

رستمی در گفتگویی با همشهری ورزشی درباره انتقال به تراکتور گفت: اتفاق خوبی برای من بود و دوست داشتم بازی در تراکتور را تجربه کنم. خوشبختانه جو اینجا خیلی خوب است و هواداران تراکتور هم نسبت به من لطف داشتند و حتی قبل از عقد قرارداد هم در پیغام‌هایی که داشتند، از من خواستند تا پیراهن این تیم را بر تن کنم. باید از اعتماد باشگاه و پاکو خمس تشکر کنم و امیدوارم فصل خوبی را در تراکتور رقم بزنم.

او درباره برخورد پاکو خمس با او توضیح داد: صحبت خاصی نداشتیم. روز اول که به تمرینات اضافه شدم در مورد شرایط بدنی‌ام از من پرسید. او یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است و خیلی خوشحالم که قرار است با این مربی کار کنم. دوست دارم چیزهای زیادی از خمس یاد بگیرم و پیشرفت کنم.

1879104

مهاجم فصل گذشته مس کرمان درباره پیشنهاداتی که در تابستان امسال دریافت کرده بود، گفت: سال گذشته با وجود اینکه مس سقوط کرد شرایط خوبی داشتم و 8 گل زدم. چند پیشنهاد هم به دستم رسید ولی واقعیت این است که جذاب‌ترین پیشنهاد برای من، پیشنهاد تراکتور بود. دوست داشتم بازی در یک تیم پرطرفدار را تجربه کنم و به همین دلیل تراکتور را انتخاب کردم. در بازی‌های خانگی تراکتور جوی که در ورزشگاه وجود دارد فوق‌العاده است و امیدوارم با حمایت هواداران، روزهای خوبی را تجربه کنیم.

رستمی درباره انتظار بالای هواداران تراکتور عنوان کرد: این را به خوبی می‌دانم که هواداران تراکتور انتظارات زیادی از تیم و بازیکنان دارند و این کار را سخت می‌کند ولی من انگیزه زیادی دارم تا خودم را نشان بدهم. کار مهاجم گل زدن است و امیدوارم عملکردم طوری باشد که رضایت هواداران، باشگاه و کادر فنی را جلب کنم.

وی افزود: سال گذشته در مس کرمان مشکلاتی وجود داشت و از تیم و همچنین فرزاد حسین‌خانی، به خوبی حمایت نشد. وقتی تیم شرایط بدی داشته باشد قطعا کار بازیکن هم سخت می‌شود ولی من بد کار نکردم. مطمئنا دوست دارم نسبت به سال گذشته آمار بهتری داشته باشم، برای رسیدن به هدف‌هایم باید چندبرابر فصل گذشته تلاش کنم.

1837132

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت، گفت: تراکتور فصل گذشته با آقای خمس نتایج خوبی گرفت و برای فصل جدید هم بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. کیفیت فنی تیم خوب است و تمام هدف ما این است که تراکتور در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

او همچنین درباره قرعه تراکتور در هفته‌های ابتدایی بیان کرد: به هر حال باید با همه تیم‌ها روبه‌رو شویم و مهم این است که از شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم. همه بازی‌ها سخت است و در لیگ برتر حریف آسان نداریم.

مهاجم جدید تراکتوری‌ها درباره هافبک‌های خوب این تیم که می‌توانند موقعيت‌های گلزنی بیشتری را برای او ایجاد کنند، گفت: تراکتور در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و آلوز هم بازیکن بسیار باکیفیتی است. قطعا چشم‌انتظار پاس‌های آلوز هستم و تمام هدفم این است که برای تراکتور گل بزنم تا هواداران را خوشحال کنم.