به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با برگزاری دیدار دوستانه مقابل بارسلونا به کار خود در اردوی پیش فصل امریکا پایان می دهد. این دیدار ساعت 6 صبح فردا برگزار خواهد شد. میکل آرتتا در آستانه این دیدار در مورد شرایط تیمش و صحبت کرد و به سوالی در مورد دلیل از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته نیز پاسخ داد.

فشار عصبی‌ای که قهرمانی را از آرسنال گرفت
گابریل ژسوس در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرد فشار عصبی بالا در اردوی آرسنالی‌ها باعث شد تا آنها در هفته های پایانی فصل گذشته قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کنند. آرتتا در این رابطه گفت: این استرس و فشار عصبی مربوط به برخی لحظات کلیدی به ویژه سه تساوی متوالی می شود که باعث شد کمی در توانایی هایی هایمان دچار تردید شویم.

1902038

بازگشت امیل اسمیت رو
از بازگشت او خیلی خوشحالیم چون می دانیم که فصل سختی پشت سر گذاشت. او با غلبه بر مشکلات بسیار حالا آماده درخشش است. امیل این فرصت را داشت که برای تیم ملی انگلیس بازی کند همه ما از اینکه او جام قهرمانی را بالا برد خوشحالیم. او حالا با انرژی و انگیزه بالا در کنار ما حضور دارد.

برای تغییرات نیاز به زمان داریم
ما باید تعادل لازم را در خط میانی خود ایجاد کنیم. گرانیت ژاکا طی یک فصل اخیر نتوانست نقش یک هافبک تهاجمی را ایفا کند. ما در حال آزمایش کردن شیوه های مختلفی هستیم که باید برای نتیجه دادنشان صبر کنیم.

پپ بهترین مربی جهان است
همیشه گفته ام که او بهترین مربی جهان است. وقتی با پپ کار می کردم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او کسی بود که باعث شد من درک متفاوتی از فوتبال با آن چه که قبلا داشتم به دست بیاورم.