به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در یک بازی دوستانه به مصاف بایرن مونیخ رفت و در حالیکه پپ گواردیولا تعدادی از بازیکنان جوان تیمش را به میدان فرستاده بود موفق شد حریف را 2-1 شکست بدهد. 

از جمله جوانانی که پپ در بازی امروز به میدان فرستاده بود می‌توان به کول پالمر، ریکو لوئیس، اسکار باب و جیمز مک‌آتی اشاره کرد. اینها ستاره‌های سیتی هستند که از آکادمی به تیم اصلی راه پیدا کرده‌اند. پپ گواردیولا بعد از بازی تیمش مقابل بایرن به ستایش از نسل جدید جوانان سیتی و آکادمی این باشگاه پرداخت. 

در پایان بازی درحالیکه گواردیولا مشغول ستایش بازیکنان جوان سیتی بود از او پرسیده شد که آکادمی بارسلونا، لاماسیا، را موفق‌تر می‌داند یا آکادمی منچسترسیتی را؟ او در پاسخ گفت:" آکادمی سیتی معرکه است. مدیران آکادمی، استعدادیاب‌ها و مربیانی که با جوانهای این باشگاه کار می‌کنند همه درجه‌یک هستند. نسل جدید سیتیزن‌ها دارد می‌آید و به من گفته‌اند که این نسل جدید فوق‌العاده است. من به حرف‌شان باور دارم". 

1902140

گواردیولا در ادامه گفت:" حداقل سه یا چهار بازیکن همین حالا در آکادمی ما هست که ستاره‌های آینده فوتبال هستند. باشگاه خیلی از این استعدادها را با بند خرید مجدد در قراردادشان می‌فروشد. کافی است توجه کنید که در دو فصل گذشته ما 90 و 100 میلیون یورو از این بازیکنان آکادمی فروخته‌ایم که رقم عجیب و غریبی است. این نشان می‌دهد آکادمی سیتی چقدر خوب کار می‌کند. شک ندارم بعضی از آنها در آینده به سیتی برمی‌گردند و ستاره‌هایی جهانی می‌شوند".