به گزارش ورزش سه، پایان ۴۸ ساعت طوفانی مملو از استوری، اعتصاب، مصاحبه، تجمع و حواشی رسانه‌ای برای استقلال در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا شروع لیگ با برگزاری یک جلسه میان مدیرعامل و سرمربی استقلال رقم خورد؛ جلسه که البته دو طرف در مورد آن سکوت پیشه کردند اما شنیدنی‌های مهم آن حاکی از این است که دو طرف برای ترمیم تیم و ساخت تیمی رقابتی تر، متحد شدند.

پول می آید؛ آب روی آتش
مهم‌ترین خبر قبل از جلسه را خانی شاید اعلام کرد؛ فاصله کم استقلال با عقد قراردادی امید بخش با یک اسپانسر که می‌تواند بخشی از مشکلات استقلال را حل کند. جزییات این خبر بر اساس شنیده‌ها به گوش جواد نکونام رسیده و حالا کادرفنی با دست بازتر و البته مدیریت با سری بالا می‌توانند هفته حیاتی پیش‌رو را دنبال کنند. استفاده از بستر ارزش افزوده با توجه به تعداد بالای هواداران استقلال طبق شنیده‌ها کلید حل مشکلات است.

اعتصاب به پایان نزدیک می‌شود
عدم تصفیه حساب سال گذشته و دریافتی برای سال جدید دغدغه اصلی بازیکنان استقلال است و عامل اعتصاب شده است؛ موضوعی که با خبر خوش امروز خطیر برای کادرفنی حالا می‌تواند به پایان برسد و با تحقق یافتن مطالبات، بازیکنان استقلال به زودی به تمرین بازخواهند گشت. تماس با بازیکنان از روز گذشته از سوی مدیریت و کادرفنی آغاز شده و طبق شنیده‌ها نهایی شدن پایان اعتصاب، ماموریت بزرگ نکونام در روز پنجشنبه خواهد بود.

1896696

حمله به بازار برای ترمیم جای خالی
استقلال برای تقویت تیم خود گزینه‌های زیادی در فوتبال ایران ندارد و حالا کادر مدیریتی استقلال کار به مراتب سختی دارند. استقلالی‌ها برای اهداف نهایی خود یعنی جذب سلمانی و تمدید غلامی از فردا اقدام خواهند کرد و روند جذب بازیکنان خارجی با هماهنگی نکو و خطیر پیگیری می‌شود. مسیری که هر چه سریعتر به پایان رسیدن آن برای از دست نرفتن امتیازات ابتدای فصل لازم است.

دلخوری‌ها به پایان می‌رسد
علی خطیر روز چهارشنبه خود را با مصاحبه‌ای مهم آغاز کرد؛ مصاحبه‌ای حاوی دو مضمون مهم: حمایت قاطع از نکو تحت هر شرایطی و ساخت استقلال با پروژه بلند مدت.
موضوعی که مطمئنا برای جواد نکونام به عنوان مجری اصلی این پروژه در سطح فنی بسیار کلیدی بود و حضور خطیر در کمپ بعد از این مصاحبه، توانست با رویکرد مناسب نکونام دلخوری‌ها را به خط پایان نزدیک کند. اتفاقی که البته می‌تواند هنوز آتش زیر خاکستر باقی بماند و در هفته آینده دوام یافته یا متلاشی شود.