به گزارش "ورزش سه"، دخیا پس از پایان مهلت قراردادش و در حالی که همه انتظار امضای قرارداد جدیدش با یونایتد را داشتند، از این باشگاه جدا شد.
اریک تن‌هاخ دیگر علاقه‌ای به استفاده از او به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیمش در فصل جدید نداشت و به همین دلیل مدیران یونایتد پیشنهادی را به او ارائه کردند که مورد قبولش قرار نگرفت و باعث شد که او پس از 12 سال اولدترافورد را ترک کند.
در این مدت پیشنهادهای بسیاری از طرف چند باشگاه عربستانی و همچنین چند باشگاه اسپانیایی به این بازیکن برای فصل آینده ارائه شد اما او هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است.

1895094

حالا بعضی از رسانه‌های آلمانی از جمله بیلد خبر داده‌اند که دخیا در فهرست بازیکنان مدنظر توخل برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است.
مدیران بایرن قصد دارند به زودی تماسی با مدیر برنامه و نمایندگان این دروازه‌بان داشته باشند و شرایط به خدمت گرفتن او را در این تابستان جویا شوند تا پس از آن مذاکرات را به صورت جدی آغاز کنند.
بایرن امیدوار است که دخیا برای پیوستن به این باشگاه مشتاق باشد و مذاکرات به خوبی و هرچه سریع‌تر پیش برود که تا پیش از شروع فصل جدید قرارداد به امضا برسد.