به گزارش "ورزش سه"، اگر کمی بخت با فولاد یار بود، آنها می توانستند در نخستین دیدار خود از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دست پر از زمین خارج شوند. حملات تیم نکونام طی 90 دقیقه راهی به درون دروازه پیدا کرد و این تیم چندین فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

سینا مریدی یکی از تعویضی های جواد نکونام بود که در 13 دقیقه پایانی وارد زمین شد و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. در یکی از صحنه های دقایق پایانی بازی، زمانیکه شاگردان استراماچونی با سرعت به سمت دروازه فولاد پیش رفته و در حال تدارک یک ضد حمله بودند، مریدی با تکلی به موقع در میانه میدان، مانع از شکل گیری فرصت خوبی برای الغرافه شد.

نکته جالب اینکه همان توپ در ادامه به یک موقعیت بزرگ برای فولاد تبدیل شد. جایی که قطع توپ مریدی به کوشکی رسید و این بازیکن نیز با یک پاس دیدنی لوسیانو پریرا را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او به تیر دروازه برخورد کرد.

مریدی در بازگشت به ترکیب فولاد، عملکرد خوبی را در دقایق پایانی از خود نشان داد و نمره خوبی را نیز کسب کرد. او با یک تکل موفق، یک قطع توپ، یک دفع توپ، یک دریبل موفق و 75 درصد پاس صحیح، می توانست زمینه ساز پیروزی مهم تیمش باشد ولی این اتفاق رخ نداد هر چند که مریدی در پایان بازی، رضایت کادرفنی را به دست آورد.