به گزارش "ورزش‌سه"، رجب‌زاده یکی از بازیکنان باتجربه تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود که با سابقه بازی برای تیم‌های مختلف نظیر فجرسپاسی، الامارات، الظفره، اسطوره باشگاه ذوب‌آهن به شمار می‌رود و برای این تیم سال‎‌ها به میدان رفت و درنهایت با پیراهن سبزپوشان اصفهانی و به عنوان کاپیتان این تیم بود که کفش هایش را آویخت.

رجب زاده که طی دو سال گذشته به عرصه مربیگری روی آورده و موفق به کسب نتایج قابل توجهی شده، در فصل جدید با فجرسپاسی تیمی که در آن به فوتبال ایران معرفی شد، به دنبال انجام ماموریت نیمه تمام فصل گذشته و لیگ برتری کردن زردپوشان شیرازی است.

این مربی در همین راستا و برای آماده سازی تیمش روز چهارشنبه در اصفهان و در دیداری تدارکاتی به مصاف سپاهان رفت و اگرچه شاگردانش بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند، اما خلاصه بازی نشان داد که شیرازی ها تیم منسجم و زهرداری در این مسابقه بوده‌اند.

البته این مسابقه یک جنبه غیرفوتبالی قابل توجه هم داشت و آن هم ملاقات مهدی رجب زاده با هم بازیان سابقش در ذوب‌آهن بود. احسان پهلوان، رضا شکاری، هادی محمدی و کاوه رضایی از بازیکنان شاخص ذوب آهن در دوران اوج این تیم بوده‌اند که با کاپیتانی مهدی رجب زاده برای این تیم بازی می‌کردند و روز چهارشنبه هفته گذشته ملاقات خاصی با همبازی سابق خود و سرمربی این روزها فجرشهید سپاسی شیراز داشتند.