به گزارش "ورزش سه"، در دور نخست از دیدارهای گروه C رقابت‌های جام ملک سلمان، تیم فوتبال النصر به مصاف الشباب رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در شرایطی برگزار شد که زردپوشان شهر ریاض به فاصله یک روز پس از دیدار دوستانه برابر اینتر در ژاپن، به مصاف حریف خود رفته بودند.

لوئیس کاسترو سرمربی النصر تصمیم گرفت تا پس از دیدار پرفشار برابر نراتزوری و سفر طولانی از ژاپن به عربستان، ستاره‌های تیمش مانند کریستیانو رونالدو، اندرسون تالیسکا، الکس تلس، سکو فوفانا و عبدالرحمن غریب را نیمکت نشین کند و در این مین، مارسلو بروزوویچ در لیست تیم حضور نداشت و کار را از روی سکوها دنبال می‌کرد.

1902783

عملکرد ضعیف بازیکنان النصر در نیمه نخست باعث شد تا تالیسکا، تلس و غریب از ابتدای نیمه دوم به میدان بیایند. در همان لحظات ابتدایی، تالیسکا فرصت بسیاری خوبی به دست آورد و پس از نزدیک به 30 متر پیش روی، ضربه محکم این بازیکن را سنگربان الشباب به سختی دفع کرد.

در ادامه نیز رونالدو و فوفانا در دقایق 62 و 66 وارد زمین مسابقه شدند. فوق ستاره پرتغالی روی قوس محوطه جریمه فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که شوت سرکش و روی پای این بازیکن را کیم سئونگ گیو، گلر کره‌ای الشباب راهی کرنر کرد.

1902785

دو دقیقه بعد، رونالدو یک گل دیدنی را به ثمر رساند. پاس تماشایی عبدالرحمن غریب به پشت مدافعان، با فرار کاپیتان النصر همراه شد و کریستیانو توانست پس از یک کنترل سینه دیدنی، با یک ضربه والی دروازه الشباب را باز کند ولی این گل به دلیل حضور چند سانتی متری رونالدو در آفساید مردود اعلام شد.

1902784

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا النصر در نخستین گام، کار خود را با تساوی در جام ملک سلمان آغاز کند.