به گزارش "ورزش سه"، برکنار اوله گونار سولسشر از هدایت منچستریونایتد و حضور رالف رانگنیک هم نتوانست کمکی به بهبود شرایط بحرانی این تیم در ماه‌های اخیر کند. 
آنها حالا در تلاش هستند تا با قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورند و مدیران این باشگاه قصد دارند تغییراتی اساسی در فهرست بازیکنان در پایان فصل ایجاد کنند. 
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که توافق شیاطین سرخ با اریک تن هاخ، سرمربی فعلی آژاکس، نهایی شده و این مربی هلندی فصل آینده روی نیمکت اولدترافورد خواهد نشست. 
اما حضور این مربی با جدایی بسیاری از بازیکنان بزرگ این تیم همراه خواهد شد و دیلی میرر مدعی شده که مدیران این باشگاه از همین حالا به آنها اعلام کرده‌اند که می‌توانند در پایان فصل از این تیم جدا شوند. 

 


در فهرست احتمالی اعلام شده از سوی این روزنامه انگلیسی نام بازیکنانی چون پل پوگبا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی، خوان ماتا، تاهیت چونگ و لی گرانت دیده می‌شود. 
این روزنامه همچنین خبر داده که آنتونی مارسیال، دونی فن ده بیک، دین هندرسون، فیل جونز و اریک بایی نیز تمایل دارند که یونایتد را در پایان فصل جاری ترک کنند. هرچند این شش بازیکن باید تا روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی منتظر بمانند، چرا که یونایتد در صورت عدم جذب جانشینی برای این بازیکنان تمایلی به فروش آنها نخواهد داشت. 
گفته می‌شود مدیران یونایتد قصد دارند برای جلب نظر تن هاخ، برای جذب بازیکنان بزرگی چون هری کین و دکلان رایس در تابستان پیش‌رو تلاش کنند. این مربی همچنین فهرستی از بازیکنان مدنظر خودش را نیز در اختیار آنها قرار داده است.