به گزارش "ورزش سه"، خسوس وایخو اخیرا از رئال مادرید به صورت قرضی جدا شد و به گرانادا پیوست. وایخو پیش از این نیز از رئال به صورت قرضی برای گرانادا بازی کرده بود و حالا آماده است به این تیم کمک کند برای ماندن در لالیگا بجنگد.

وایخو که سال‌هاست بازیکن رئال است، هرگز نتوانست به ترکیب ثابت تیم برسد و دو دوره قرضی برای فرانکفورت و ولورهمپتون نیز بازی کرده است.

1889335

شاید به‌یادماندنی‌ترین بازی وایخو با پیراهن رئال به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 22-2021 برمی‌گردد که او در وقت اضافه وارد زمین شد و برابر سیتی فوق العاده کار کرد. رئال بازی را 3-1 برد و به فینال رفت.

وایخو در مراسم معارفه خود در گرانادا در پاسخ به سوالی درمورد درخشش در آن مسابقه گفت: «کاملا با تمرکز بالا وارد زمین شدم و ماموریتم این بود که توپ‌های هوایی را بزنم و اجازه ندهم مدافعان بلندقامت سیتی به توپ برسند. معتقدم بیش از اندازه به بازی من پرداخته شد و در واقع کار خاصی نکردم. یک نمایش معمولی و خوب بود.»

وایخو ادامه داد: «ممنونم که از بازی من تعریف کردید، ولی خودم معتقدم کار خاصی نکرده‌ام. من همیشه آماده کمک به تیم هستم و همیشه چنین بوده است. چه زمانی که در رئال بودم و حالا در گرانادا، وقتی در زمین باشم، با همه وجودم می‌جنگم.»