به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه استقلال بعد از پایان قراردادش با این تیم با نظر منفی جواد نکونام برای تمدید قرارداد مواجه بود، اما رفته‌رفته نظر سرمربی آبی‌ها درباره عارف غلامی عوض شد و مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد وی اقدام کردند.

غلامی در مذاکراتی که با مسئولان استقلال داشت حاضر شد نسبت‌به پارسال مبلغ پایین‌تری را به عنوان دستمزد دریافت کند، اما این مبلغ هم مورد رضایت باشگاه استقلال نبود.

از این رو با اینکه به نظر می‌رسید تمدید قرارداد استقلال با غلامی زودتر از اینها صورت بگیرد، اما هیچ اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده و مشخص نیست در آینده چه پیش می‌آید.

مسئولان استقلال همچنان با غلامی در حال مذاکره هستند، اما این بازیکن هم پیشنهاد خود را به باشگاه اعلام کرده و منتظر پاسخ خطیر و همکارانش است. نکته جالب این است که غلامی با وجود عدم تمدید قرارداد با استقلال به تیم دیگری نیز نرفته و همین مسئله احتمال بقای او در جمع آبی پوشان را افزایش می‌دهد.

استقلال در حال حاضر محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع وسط در اختیار دارد و نیاز به جذب یک مدافع دیگر دارد که به نظر می‌رسد تنها گزینه آبی‌پوشان برای این منظور عارف غلامی است.