به "ورزش سه"، ایگور ژسوس بازیکن برزیلی 22 ساله شباب الاهلی فصل قبل موفق شد روی 8 گل تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد و یکی از عوامل قهرمانی این تیم در ادنوک لیگ بود. حالا او در مصاحبه ای از تمایلش برای کسب قهرمانی آسیا می گوید.

ژسوس به روزنامه برزیلی "Terra" گفت که خوشحال است عنوان لیگ حرفه ای ADNOC را به مجموعه عناوین محلی خود اضافه کند. وی توضیح داد: عناوین جام ریاست جمهوری، جام بانک اسلامی و سوپرجام را به دست آوردم، در حالی که یک جای خالی در افتخاراتم وجود داشت و آن کسب مهمترین تورنمنت یعنی قهرمانی لیگ است که آن را به دست آوردم.

او گفت: قهرمانی در لیگ طعم خاصی دارد، زیرا رقابتی است که نیاز به انرژی طولانی دارد و در عین حال باشگاه در هفت سال گذشته نتوانسته بود به این عنوان برسد و تمامی ارکان باشگاه برای رسیدن به این هدف انگیزه داشتند.

1903038

ژسوس در ادامه برای تیم های مدعی آسیایی خط و نشان کشید و اظهار داشت: مصدومیت اخیرم را به طور کامل بهبود بخشیده ام و کاملا آماده هستم تا دوران آماده سازی را با شباب الاهلی صربستان پشت سر بگذارم. آماده ایم تا مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم.

این بازیکن 22 ساله درباره حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: صراحتا بگویم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از نظر شخصی برای من اهمیت زیادی دارد و هدف بعدی من با شباب الاهلی، قهرمانی در این رقابت هاست. پس از کسب عنوان قهرمانی در تمامی مسابقات داخلی امارات، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی قاره یکی از آرزوهای اصلی من است.

لازم به ذکر است که شباب الاهلی در مرحله پلی آف باید ابتدا به مصاف الوحدات اردن برود و در صورت پیروزی باید با النصر و ستاره های مطرحش مانند رونالدو، بروزوویچ، تالیسکا و... روبرو شود و تیم برنده راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می شود.