به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی روزهای پر فراز و نشیبی را با پرسپولیس داشته و تابستان گذشته برای سومین مقطع به اردوگاه سرخ بازگشت. در شرایطی که بارها از فقدان یک پشت مهاجم کارآمد در پرسپولیس صحبت می‌شد، یحیی این خلا را با سروش پر کرد.

سروش فصل گذشته را با قرار گرفتن در ترکیب اصلی آغاز کرد اما در مقطعی نیمکت نشین شد اما وقتی یحیی گل‌محمدی به ترکیب هجومی‌تر نیاز داشت و محکوم به بردهای پیاپی بود، سروش به ترکیب بازگشت تا این تیم با یک هافبک دفاعی بازی کند.

1903141

رفیعی فصل را در آماده‌ترین شکل ممکن به پایان رساند و یکی از مهره‌های قهرمانی تیمش در لیگ و حذفی بود. او حالا خود را برای شروعی جذاب در لیگ ۲۳ آماده می‌کند.

پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود در تابستان مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و سه بر یک این تیم را شکست داد. نکته مورد توجه گل خوردن قرمزها در این بازی بود که تنها باری محسوب می‌شد که این تیم در ۵ بازی دوستانه خود دروازه خود را باز شده می‌دید.

پس از این گل در لنز دوربین امیرحسین خیرخواه مهدی حسینی با آذرباد مشغول خوشحالی است و سروش در حالی که لبخند تلخی به لب داشت جلوی قاب آمد و تصویری جالبی از او به ثبت رسید.