به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در نقل و انتقالات تابستانی هشت بازیکن جدید به خدمت گرفته که در این بین، محمدرضا اخباری، حمید بوحمدان و احمدرضا زنده‌روح بازیکنان بالای ۳۰ سال هستند و سایر نفرات ۲۵ سال و کمتر دارند که در این بین می‌توان به سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ فصل قبل تراکتور، اشاره کرد.

این بازیکن که پس از چهار سال عضویت در تراکتور شرایط را برای ادامه حضور در جمع شاگردان پاکو خمس فراهم ندید و با موافقت این سرمربی اسپانیایی و دریافت رضایت‌نامه توانست از جمع سرخ پوشان تبریزی جدا شود، در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل همواره جزء نفرات اصلی گل‌گهر سیرجان بوده و گلزنی هم کرده است.

1903495

مارینوس اوزونیدیس در مسابقات تدارکاتی پیش فصل گل گهر از رزاق‌پور در سمت چپ خط دفاعی تیمش استفاده کرده که این بازیکن نیز توانسته نظر سرمربی یونانی را به خود جلب کند و در کنار عملکرد موثر در عقب زمین، با گلزنی هم مثمر ثمر ظاهر شود.

رزاق‌پور که سال گذشته در مدت حضورش در تراکتور نمایش موثری داشت، در دیدار تدارکاتی گل‌گهر مقابل سوکلیا مولداوی توانست گلزنی کند و حالا هم به دنبال آماده سازی مناسب برای حضور در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر است.

گل‌گهر سیرجان در هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد؛ تیمی که رزاق‌پور تجربه گلزنی مقابل آن را دارد و البته سال گذشته در آستانه پیوستن به همین باشگاه قرار داشت.