متئو کواچیچ گفت دوست دارد هم وطنش را در منچسترسیتی ببیند و فکر می کند او آماده برداشتن چنین قدمی است. 

متئو کواچیچ در این تابستان از چلسی به منچسترسیتی پیوست تا خط هافبک تیم پپ گواردیولا را تقویت کند. شایعات زیادی در مورد پیوستن یوشکو گواردیول، هم وطن کواچیچ به سیتی به گوش می رسد. به گزارش میرر، هافبک کروات منچسترسیتی در مورد پیوستن گواردیول به این تیم گفت:

البته که دوست دارم او به منچسترسیتی بپیوندد. او بسیارجوان است و پتانسیل فوق العاده ای دارد. او می تواند به اینجا بیاید و به بهترین ورژن خودش، آن طور که دوست دارد، تبدیل شود. من نباید در این مورد نظر بدهم که چنین انتقالی انجام شود یا خیر. واضحا من چنین چیزی را دوست دارم. ما دوستان خوبی هستیم و او هم کروات است. حضور یک کروات دیگر در اینجا خوب خواهد بود. 

کواچیچ ادامه داد:

یوشکو هنوز جوان است اما با این سن بسیار پخته کار می کند. او به توصیه زیادی نیاز ندارد. او تا اینجا هم بازی های بزرگ زیادی را انجام داده و فکر می کنم آماده برداشتن این قدم است. او جام جهانی و فصل فوق العاده ای در لایپزیش داشت. بنابراین حضور او در چنین باشگاه بزرگی خوب خواهد بود تا بتواند حتی بیشتر پیشرفت کند. فکر می کنم زمان خوبی برای پیوستن او به سیتی است. تیم در دوران فوق العاده ای است، اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد و در چنین تیمی می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. همچنین منچسترسیتی احتمالا بهترین مربی تاریخ را در اختیار دارد. من به اینجا آمدم تا به این گروه فوق العاده بپیوندم و سعی کنم هر چقدر می توانم، یاد بگیرم.