به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته هوادار تهران سرمایه‌گذاری زیادی روی بازیکنان جوان کرد و دو بازیکن تیم ملی جوانان و امید این تیم یعنی سعید سحرخیزان و محمدرضا خالدآبادی مورد توجه تیم‌های مطرح قرار گرفتند. خالد پس از توافق شکل گرفته با دریافت رضایت‌نامه راهی استقلال شد اما سحرخیزان بدون خداحافظی و ناگهانی تمرینات تیم فکری را ترک کرد.

سحرخیزان فصل گذشته در ده بازی هوادار حضور داشت و در مقاطع مختلفی از فصل هم در اختیار تیم ملی جوانان قرار گرفته شد. این بازیکن ۲۰ ساله در هفته پایانی مقابل ذوب آهن در دقیقه ۱۰ به زمین بازی فرستاده شد و با درخشش و ثبت هت‌تریک بر سر زبان‌ها افتاد.

سحرخیزان با وجود شایعاتی که در مورد جدایی‌اش وجود داشت از روز اول تمرینات پیش فصل هوادار شاگردان فکری را همراهی کرد و حتی با این تیم در تست‌های پزشکی ایفمارک هم شرکت کرد و در بازی‌های دوستانه هم جزئی از نفرات مورد استفاده هوادار بود که در بازی دوستانه مقابل استقلال هم گل زده بود.

با این حال در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا شروع لیگ این بازیکن سر از سیرجان درآورد تا فصل آینده در گل گهر توپ بزند. بازیکن تیم ملی جوانان در شرایطی که با هوادار قرارداد داشت با استناد به بند فسخ خود تصمیم به جدایی گرفت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که هوادار چند ساعت پیش از اعلام رسمی جذب سحرخیزان توسط گل‌گهر در مورد مذاکره با بازیکنان تحت قرارداد این باشگاه هشدار داده بود. این باشگاه همچنین قصد دارد شکایتی را علیه سحرخیزان و باشگاه گل‌گهر به دلیل فسخ یک‌طرفه‌اش تنظیم کند.

سعید سحرخیزان فصل پیش و این موقع‌ها در اردوی هوادار در پی دست و پا کردن نامی برای خود بود و با فرصتی که در این باشگاه تهرانی به دست آورد، توجه تیم‌های مطرح را به خودش جلب کرد و در لیگ بیست و سوم باید برای درخشش در خط حمله گل‌گهر تلاش کند.

1903525
1903526
این تصاویر مربوط به درخشش و گلزنی سحرخیزان در بازی دوستانه چند روز قبل مقابل استقلال است.