سه روز تا آغاز لیگ بیست و سوم زمان باقی مانده است و به زودی دوره جدید لیگ برتر آغاز می شود

ممکن است در این فصل از لیگ برتر شاهد تیم های شگفتی ساز باشیم.

به گزارش طرفداری، تا شروع لیگ برتر سه روز باقی مانده است و از روز پنج شنبه 12 مردادماه 1402 لیگ بیست و سوم با برگزاری 5 دیدار آغاز می شود. روز اول ابتدا تیم های لیگ برتری را بررسی کردیم دو روز دوم به سراغ 4 ستاره تیم های لیگ برتری رفتیم که می توانند در فصل جدید درخشان ظاهر شوند. در این مطلب سه تیم که می توانند در دوره جدید لیگ برتر شگفتی ساز شوند را بررسی می کنیم.

به نظر می رسد استقلال خوزستان، نفت آبادان و نساجی سه تیم شگفتی ساز لیگ بیست و سوم خواهند بود که می توانند با نتایج خود سایر تیم ها را غافلگیر کنند.

  • بیشتر بخوانید:
  • شمارش معکوس آغاز شد؛ رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!
  • ستاره های چهار مدعی قهرمانی؛ خوشبخت آن که شما را دارد!

استقلال خوزستان

نسل طلایی استقلال خوزستان را به خوبی در یاد داریم. تیمی با سرمربیگری عبدالله ویسی و حضور بازیکنانی مانند فرناندو دخسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، مهدی زبیدی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید. استقلال خوزستان با این نسل طلایی به قهرمانی در لیگ برتر رسید و پرسپولیس جذاب برانکو ایوانکوویچ پس از استقلال خوزستان در رده دوم قرار گرفت.

حالا استقلال خوزستان پس از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران به این رقابت ها برگشته است. استقلال با سیروس پورموسوی به لیگ برتر صعود کرد و همین مربی در لیگ بیست و سوم روی نیمکت استقلال خوزستان خواهد نشست.

لسترسیتی ایران در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی همچون رضا دهقانی، رحیم زهیوی، عقیل کعبی، علیرضا خوشکفا و... را جذب کرده است. سیروس موسوی اسکواد خوبی را برای لیگ بیست و سوم ساخته است و به نظر می رسد استقلال خوزستان می تواند شگفتی ساز باشد و در انتهای فصل حتی در رتبه ای تک رقمی قرار بگیرد.

نفت آبادان

تیم های عبدالله ویسی عموما جذاب هستند. ویسی فصل گذشته موفق شد با چنگ و دندان آبادانی ها در لیگ برتر نگه دارد. ویسی قصد داشت به علت مشکلات زیاد در لیگ بیست و سوم از نفت آبادان جدا شود اما سرانجام با صحبت هایی که انجام شد او در فصل جدید هم روی نیمکت نفت آبادان خواهد نشست.

همیشه می شود به تیم های عبدالله ویسی برای شگفتی ساز شدن امیدوار بود. نفت آبادان در هفته های پایانی لیگ بیست و دوم بازی های تهاجمی و زیبایی را ارائه داد و حالا اگر همان روند خوب را در لیگ بیست و سوم ادامه دهند شاید بتوان از نفت آبادان به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ بیست و سوم یاد کرد.

آبادانی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مانند فهد طالب، حسین شنانی، علی یوسف، میثم جابر، رضا بهمئی، یوسف کی شمس و مهدی داغر را جذب کرده اند و حالا باید دید نفت آبادان با خریدهای خود در لیگ بیست و سوم چه عملکردی خواهد داشت.

نساجی

فصل گذشته نساجی روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و با حضور حمید مطهری و هرناندس نتایج ضعیفی را کسب کرد. شاید اگر همان نتایج ابتدایی فصل نبود نساجی به لیگ 1 سقوط می کرد. سیدمهدی رحمتی پس از عملکرد خوب در آلومینیوم اراک هدایت نساجی را قبول کرد. رحمتی در اولین اقدام خود بازیکنانی مثل قائدرحمتی، احسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا آزادی و وحید محمدزاده را جذب کرد. تمام این بازیکنان سابقه همکاری با رحمتی را در آلومینیوم اراک دارند و سرمربی نساجی ترجیح داد بازیکنانی را جذب کند که شناخت کافی از آنها را دارد.

رحمتی با آلومینیوم اراک توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند و حالا هواداران نساجی امیدوار هستند تا روزهای خوبی رحمتی در نساجی تکرار شود.