به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدیران بارسلونا امیدوار به تمدید قرارداد با دمبله بودند، این بازیکن تصمیم متفاوتی برای آینده‌اش گرفت. 

پاری سن ژرمن از چند هفته قبل و با جدی شدن جدایی کیلیان امباپه تصمیم گرفت بازیکنی را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد و گزینه اصلی مدیران این باشگاه، دمبله بود. 

مذاکرات با این ستاره فرانسوی در چند روز اخیر سرعت گرفت و بالاخره شب گذشته توافق نهایی برای حضور او در پارک دو پرنس انجام شد تا پی اس جی به دنبال پرداخت بند فسخ 50 میلیون یورویی او به بارسا باشد. 

این اتفاق شوک بزرگی برای بارسا خواهد بود که این بازیکن را بخشی از پروژه ورزشی‌اش برای فصل آینده و حضور قدرتمند در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می‌دانست. 

1903502

اما حالا فابریتزیو رومانو خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند از درآمد حاصل از فروش دمبله بیشترین بهره را ببرند و اقدام به خرید بازیکنان مورد نیاز ژاوی کنند. 

گزینه اول برای آنها کانسلو است که شرایط خوبی در منچسترسیتی ندارد و احتمالا به دلیل درگیری با پپ گواردیولا فرصت بازی در این تیم را پیدا نخواهد کرد. او از ترک سیتی استقبال می‌کند و پیشنهاد بارسا بهترین موقعیت برای او خواهد بود. 

بارسا پیش از این هم شرایط این مدافع را زیر نظر داشت و به زودی مذاکرات برای جذب او و تقویت خط دفاعی تیمش را آغاز خواهد کرد.