به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مانوئل نویر طولانی تر از چیزی بود که بایرنی‌ها تصور می‌کردند. او تقریبا دو ماه از فصل جدید را هم از دست خواهد داد تا با توجه به جدایی احتمالی یان زومر، باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن باشد.

داوید رایا از برنتفورد گزینه اصلی بایرن تا همین چند روز پیش به شمار می‌رفت اما حالا به گزارش بیلد، یاسین بونو، دروازه بان مراکشی سویا، به هدف مهم نقل و انتقالاتی قهرمان بوندس لیگا تبدیل شده است.

البته همه چیز به نتیجه مذاکرات بایرن مونیخ و اینترمیلان سر جذب یان زومر بستگی دارد. نراتزوری می‌خواهد جای آندره اونانا را با دروازه‌بان سوئیسی بایرن پر کند که بعد از مصدومیت نویر به طور موقت راهی آلیانز آرنا شد و در قراردادش گزینه فسخ گنجانده شده است.

1903601

در صورت نهایی شدن انتقال زومر به اینترمیلان، بایرنی‌ها اقدامات رسمی برای جذب یاسین بونو را آغاز خواهند کرد؛ دروازه‌بانی که با درخشش در جام جهانی 2022 و کسب دو عنوان قهرمانی لیگ اروپا با سویا، شانس بیشتری نسبت به دیگر گزینه‌های بایرن مونیخ برای عقد قرارداد با این باشگاه را دارد.

بونو با توجه به اینکه 32 سال سن دارد، قیمت بسیار مناسب تری نیز نسبت به دیگر گزینه‌های بایرن مونیخ دارد که او را به هدف اصلی باشگاه در مارکت تابستانی تبدیل کرده است. این دروازه بان مراکشی 12 میلیون یورو در ترانسفر مارکت ارزش گذاری شده است. این در حالی است که رایا 30 میلیون یورو و مامرداشویلی (والنسیا) که دیگر گزینه بایرنی‌هاست 25 میلیون یورو ارزش گذاری شده اند.