به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی جردن هندرسون از لیورپول و پیوستن او به الاتفاق عربستان تیم یورگن کلوپ به دنبال معرفی جانشین او به عنوان کاپیتان قرمزهای آنفیلد بود.

دقایقی پیش با تایید یورگن کلوپ باشگاه لیورپول اعلام کرد فصل آینده ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی، کاپیتان اول تیم خواهد بود و ترنت الکساندر آرنولد هم به عنوان کاپیتان دوم انتخاب شده است.

1903819

فن‌دایک در سال 2018 ساوتهمپتون را ترک کرد و به لیورپول پیوست. او در روزهای اوج قرمزها که با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ برتر بعد از 30 سال همراه بود یکی از بهترین بازیکنان تیم یورگن کلوپ بود.

آخرین باری که یک مدافع بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می‌بست به سال 2003 برمی‌گشت که سامی هیپیا به عنوان کاپیتان قرمزها بازی می‌کرد.

1903820

فن‌دایک بعد از اعلام خبر کاپیتانی‌اش به سایت باشگاه لیورپول گفت:" امروز برای من روز پرافتخاری است. برای همسرم، فرزندان و خانواده‌ام هم همینطور. من خیلی خوشحالم و واقعا نمی‌توانم احساسم را توضیح بدهم. من برای این وظیفه کاملا آماده‌ام و به بازوبند لیورپول افتخار می‌کنم. من البته کاپیتان تیم ملی هلند هستم که برایم افتخار است. ولی اینکه در کنار کاپیتانی تیم ملی کشورم بازوبند تیمی مثل لیورپول هم در اختیار من قرار داده شده آنقدر زیبا است که نمی‌توانم احساسم را توضیح بدهم".