به گزارش "ورزش سه"، رودری، بازیکن منچسترسیتی، می‌گوید که با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا چطور زندگی او تغییر کرده است.

این بازیکن 27 ساله، 7 هفته پیش در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند و به اسطوره این باشگاه تبدیل شد.

ویدئو: 303240

رودری گفت: "من 5 هزار بار آن گل را تماشا کردم. به تمام زبان‌های مختلف: اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی. فکر می‌کنم این گل خاص است، لذت بردن از چنین لحظاتی بخشی از فوتبال است. به خصوص به عنوان یک هافبک دفاعی، احساس نمی‌کنید که قرار است، در یک بازی سرنوشت ساز باشید. حالا وقتی به تعطیلات می‌روم، طرفداران آهنگ من را می‌خوانند. بنابراین زندگی به یک معنا برای من تغییر کرده است اما امیدوارم همچنان بتوانم آرامشی را که همیشه با آن توصیف می‌شدم، داشته باشم. دوست دارم چند ماه توقف کنم تا آنچه اتفاق افتاده را تجزیه و تحلیل کنم، اما همه چیز خیلی سریع پیش می‌رود."

1903849

رودری اعتراف کرد که در جریان فینال نمایش ضعیفی داشته و گواردیولا قبل از گل سرنوشت ساز، او را به دلیل عملکرد نامناسب سرزنش کرده است.

او ادامه داد: "می‌دانم چه چیزی می‌توانم به تیم اضافه کنم و از عملکردم راضی نبودم. در فینال، تیم به بهترین شکل از شما نیاز دارد، بنابراین از خود انتقاد کردم. گواردیولا در آن لحظه بسیار رُک بود و گفت: "تو یک قدم رو به جلو بردار." در این لحظات باید قوی باشی، وقتی تیم در وضعیت سختی است، باید انتقادات را بپذیری. فقط به آنچه به دست آوردیم لبخند می‌زنم، گاهی اوقات وقتی می‌بینم همه در حال جشن گرفتن هستند، برای باشگاه، هم تیمی‌هایم و تیم احساس خوشحالی بیشتری می‌کنم."